Poster: loek
@ DJVictorF: Volgens mij heeft Tiesto hem vaker als 1 keer op zn harses gehad!
als ik hem binne heb zal ik laten weten
Poster: RiX
kheb een klein hoofd, dus die bakbeesten (waaronder deze Denon) zijn niet echt aan mij besteed. Kheb hier ook nog een Reloop 3500 (limited white edition) liggen :P
Ik draai nog steeds met m'n HD 465 (lelijk, maar zooo goed!)
quote: |
Poster: Nandi Lelijk ? ik vind die nog mooi hoor |
Poster: DjVictorFeuhm, voor mij is t eerder n punt waardoor ik m niet zou kopen, dat tiesto m op heeft gehad.. Tiesto is n Billy Bob.. en idd, het viel mij ook al op, dat tiesto zelfs op de pioneer kalender ook de stanton pro 2000 op had.. niet dat t iets intresseert, maar voor 70 euro zoon masterskoptelefoon, dat zie je niet vaak!:O
K hoorde van mensen dat die stanton nog wel mee viel:P Maar omdat Tiesto hem 1 keer op ze harses had gehad (en daar voor betaalt kreeg) denk iedereen dat die goed is. (dit hoorde ik van een vriend die een zeeer grote drive in heeft en er veel van weet)
maar ik ga even kijken naar die technics..
Poster: Ashley
ik ga die stanton miss kopen binnekort! dat is toch die ene met die blue LED's op de oorschelpen? (ben niet zo goed in al die namen onthouden) victor, ik wil em echt zien binnekort die HP
Poster: DJ-Xtremer
Je kunt het doen, maar ze zijn wel kwetsbaar... Breekt namelijk snel of je krijgt problemen met je kabel.