Korg zero 4
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ianroma    posted on 07-07-2008 00:56
Een goedenacht,

Ik ben op zoek naar een nieuwe mixer en nu is mijn oog gevallen op de korg zero 4.
Heeft iemand hier op DJR er enige ervaringen mee, want het lijkt me echt een superleuk ding en ziet strak uit.

Alvast bedankt.

What do you think about Korg zero 4 ??

Vote :   

ianroma    posted on 07-07-2008 12:39
iemand??
RiX    posted on 07-07-2008 21:33
Deze mixer stond op mijn lijstje van evt aan te schaffen mixers. Maar ik ben voor de Ecler Nuo 3 gegaan met daarbij een losse Korg Kaoss Pad KP3... erg goede combi!

De Zero 4 is een mooie mixer, maar de knoppen zijn klein en zitten ergonomisch niet goed verdeeld. Weinig ruitme om je vingers ertussen in te zetten...

Kijk anders even op aboutdj
Sebasz    posted on 07-07-2008 22:53
Wat ik had gehoord is dat de faders vroeger van Korg mixers best crappy waren :P Weet niet of dat nu nog steeds is hoor Happy, laughing
RiX    posted on 08-07-2008 00:11
Neeh, dat is nu bijna top of the Bill. Ze hebben flink geinvesteerd, het is alleen een erg compacte mixer omdat er een KP ingebouwd zit. De rest van de knoppen zitten nogal dicht op elkaar en de EQ knoppen zijn erg dun. Je moet er van houden...  Geef mij de dikke knoppen van de Ecler maar.
_Ivan_    posted on 08-07-2008 00:35

Bekijk ook de review van Reind eens op Aboutdj.nl. Een frisse/mooie review als je het mij vraagt!

Feel&.Celebrate.Life!
Max-E    posted on 08-07-2008 18:13
Poster: Sebasz
Wat ik had gehoord is dat de faders vroeger van Korg mixers best crappy waren :P Weet niet of dat nu nog steeds is hoor Happy, laughing

van de oude mixers waren de koptelefoonkanalen ook zoon 60 % ruisWinking my eye Nu is dat niet meer zo, iedergeval niet bij die witte 2 kanaals mixer, 202 ofsoiets, weet de naam niet uit me kop..

maar de korg zero 4 moet meer zijn dan alleen n mixer en midi controller! check die review van reind maarWinking my eye
Bambilaner    posted on 08-07-2008 18:15
Poster: Max-E

van de oude mixers waren de koptelefoonkanalen ook zoon 60 % ruisWinking my eye Nu is dat niet meer zo, iedergeval niet bij die witte 2 kanaals mixer, 202 ofsoiets, weet de naam niet uit me kop..

maar de korg zero 4 moet meer zijn dan alleen n mixer en midi controller! check die review van reind maarWinking my eye

Dus die KM-202 is ok? dit interesseert mij omdat ik de KM-402 (4-kanaalsversie ervan) overweeg als laatste tussenstap vóór de Xone:92
www.facebook.com/vinniebegooddj
DJ_IVI-R    posted on 08-07-2008 23:43

de ecler evo 4 is ook net uit..

ziet er zeer netjes uit, kwaliteit van ecler is top..

zit in zelfde prijsklasse als de korg zero 4

zou hem graag testen want lijkt me een juweeltje

www.nikan.be

This is an old Topic

No new postings for 5.941 days.
 Post CommentThat would be 198 months
or a whopping 16.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

80 Users online: 16 Guests (64 Unknown)
Pages generated today : 32.306
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 230.047.361