Poster: Lightzone
en een rookmachine hoort gewoon op de grond te staan.
Poster: Bart_
Beste,
daarom zit er inderdaad een OPHANGbeugel bij rookmachine's...
Overigens kan je inderdaad op de T4 switch/dim instellen.
Dus je kan gewoon alles aansluiten. Maar zelf zou ik een Multidim MK2 kopen,
dat is veel makkelijker voor effecten (vindt IK dan ).
veel succes met je aankoop!
Poster: Lightzone
tsja... zolang je het niet boven iemands hoofd gaat hangen is het voor mij prima.
maar waarom zou je een plek aan je statief verspillen aan een rookmachine ?
Beste,
Ikzelf hang voor de duidelijkheid ook nooit m'n rookmachine op hoor (vroeger wel). Gewoon omdat het hartstikke gevaarlijk is.. zo'n ding lekt verschrikkelijk.. (ookal lijkt het niet!). en je zou maar is zo'n druppel op je hoofd moeten krijgen, ik denk dat je dan sneller het hele huis bij elkaar geroepen hebt dan dat je de 'rookknop' ingeduwt hebt
Poster: BoydGrift
Zo zag ik een keer een idioot die de rookmachine aandrukte, terwijl er iemand met een korte broek 10cm er vandaan stond! Dat brandde....
Poster: soundcollector
ik heb da ook ooit meegemaakt. wij inhaleren de rook altijd aan de nozzle (waar de rook uitkomt) in de longen en dan ergens anders uitblazen. Dit is echt belange niet warm hoor... kweet niet wat voor rooktoestellen jullie hebben maar degene van laatste technologie zijn toch niet warm hoor...
En idd het is mooier om hem op de grond te zette omdat de rook vaak gaat stijgen, anders heb je er helemaal niets aan
maar we gaan off-topic , het word misschien tijd dat de topicstarter zelf ook eens zou reageren...
nee gewoon op fuiven bedoelde ik maar idd, wa gaan oftopic
back on:
Poster: Tizio
Ik denk iedere keer, wie wil er hier botox gebruiken maar er staat toch duidelijk Botex xD :P
Gewoon switchbox, kun je je effecten op aansluiten, en is niet groot en onhandelbaar
wat voegt jou reactie eigenlijk toe aan dit topic?