Synq Xtrm-1
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

brecht    posted on 03-07-2008 21:49
Ik ga binnenkort Synq Xtrm-1's kopen. Namelijk 2, Kan iemand me de raad welke naald ik zou verschaffen... Het is om Serato mee te draaien.

MVG, Brecht

What do you think about Synq Xtrm-1 ??

Vote :   

NielsR    posted on 03-07-2008 22:22
De ortofon concorde digitrack? die is speciaal gemaakt voor timecoded set up's want die zou de timecode plaat zo min mogelijk beschadigen.
Gery    posted on 03-07-2008 22:37
haha, de digitrack heeft nauwelijks andere specs als de andere ortofon naalden. (daar bestaat trouwens een artikel over op aboutdj)

anyway, was ik van jou ik kocht me gewoon een setje pro's, goedkoper en even goed!
DJ - Producer
Max-E    posted on 04-07-2008 16:29
ik zou ook voor ortofons pro's gaan, misschien zelfs Stanton 505's, die er al bij zitten.. aangezien t toch niet om geluidskwaliteit gaat!
Cyspoz    posted on 04-07-2008 17:00

Ben het met Max-E eens. Het gaat niet om geluidskwaliteit maar je wilt naalden die gewoon goed tracken, niet skippen. Slijtage van Vinyl kun je over nadenken maar een nieuwe timecode plaat kost niet zo heel veel.
Denk ook even na wat je precies gaat doen, gewoon recht toe recht aan zonder veel spin backs of scratchen, dan heb je aan een Ortofon Pro genoeg. Heb je trouwens al ervaring met vinyl draaien, want dan kan het interresant zijn om in het begin een stevigere naald te gebruiken zodat je wat kan wennen aan het geheel.

This is an old Topic

No new postings for 6.107 days.
 Post CommentThat would be 203.6 months
or a whopping 16.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

124 Users online: 8 Guests (116 Unknown)
Pages generated today : 15.851
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.378.769