Poster: orsonwelsh
vista sucks gewoon...alleen dat besturingssysteem vraagt al zoveeeel van je processor..vind het niet gek dat hij daar moeite mee heeft.beste oplossing...vista eraf! heb je geen moer aan
Poster: Look
Tsja, toch maar een appletje aanschaffen, betere computers zijn er niet!
Poster: Gery
dan vraag ik mij toch af wet je met je macbook allemaal uitsteekt, ik vervoer hem altijd mooi in mijn rugzak in een second skin, dit al 2 jaar lang, en ik heb er nooit problemen mee gehad
Poster: Sebasz
Haha pauper. Voor de helft van de prijs van een iMac of Macbook heb je al een betere pc of laptop
Poster: Reind
Zo goed dat de behuizing van mijn macbook voor de 4é keer binnen een jaar uit elkaar aan het vallen is... nee echt top spul. Het is voor mij de laatste mac die ik ooit gekocht heb.
Poster: Gery
@mrwhoopie: het ging hem over de behuizing die blijkbaar van mindere kwaliteit is, uiteraard staat dit los van het (uber) stabiel stysteem.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.