Vista met Rané Serato
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

brecht    posted on 03-07-2008 21:46
Hallo

Ik heb serato aangeschaft maar sommige dingen lopen nog niet goed.
Scratch Live
Minimum system Requirements
Mac Os X 10.3
G4-500, 512 MB Ram

Windows XP
P3-700, 512 MB Ram
and an usb1.1 or 2.0

Ik heb een vista... Die ondersteund hij ook normaal. Maar mijn pc vlot niet goed. Het signaal loopt stroeg ingenstelling als ik het probeer met men vader zijn oude pc(XP prof) werkt het daarop vloeiend.

Hopelijk kan iemand me hiermee helpen.

What do you think about Vista met Rané Serato ??

Vote :   

DaMob    posted on 03-07-2008 21:52
Rechterklik op icoontje van serato en bij eigenschappen compatibiliteit instellen op xp?
brecht    posted on 03-07-2008 22:14
Bedankt voorlopig is het ermee verholpen... Ik hoop dat zo blijft...Alvast bedankt DaMob!
DaMob    posted on 03-07-2008 22:16
Ah da werkt dus echt :D. Nu ja zoveelste beter, veel plezier!
brecht    posted on 03-07-2008 23:15
Helaas. het probleem toont zich opnieuw voor...
OrsonWelsh    posted on 03-07-2008 23:16
vista sucks gewoon...alleen dat besturingssysteem vraagt al zoveeeel van je processor..vind het niet gek dat hij daar moeite mee heeft.

beste oplossing...vista eraf! heb je geen moer aan
brecht    posted on 03-07-2008 23:20
Het werkt niet meer. eventjes wel maar helaas...
Reind    posted on 04-07-2008 02:35
Poster: orsonwelsh
vista sucks gewoon...alleen dat besturingssysteem vraagt al zoveeeel van je processor..vind het niet gek dat hij daar moeite mee heeft.

beste oplossing...vista eraf! heb je geen moer aan

Nee dat het niet werkt heeft te maken met zijn systeem specs en vrij weinig met het wel of niet draaien van Vista. De systeem specs zijn gewoon ver beneden de gestelde maat...
LouisCasper    posted on 04-07-2008 09:12
Tsja, toch maar een appletje aanschaffen, betere computers zijn er niet!
http://www.louiscasper.com
brecht    posted on 04-07-2008 12:05
Ik heb een dual boot met XP en Vista. Nu werkt het fijnloos op XP hopelijk blijft dit zo...
DaMob    posted on 04-07-2008 12:44
Poster: Look

Kheb er ook 1, maar om te zeggen dat ze de beste zijn?
Mac OS is idd veel leuker om mee te werken, maar windows heeft ook zo zijn voordelen t.o.v. Mac, omgekeerd natuurlijk ook
Reind    posted on 04-07-2008 13:07

Zo goed dat de behuizing van mijn macbook voor de 4é keer binnen een jaar uit elkaar aan het vallen is... nee echt top spul. Het is voor mij de laatste mac die ik ooit gekocht heb.
Gery    posted on 04-07-2008 14:12
dan vraag ik mij toch af wet je met je macbook allemaal uitsteekt, ik vervoer hem altijd mooi in mijn rugzak in een second skin, dit al 2 jaar lang, en ik heb er nooit problemen mee gehad Happy, laughing
DJ - Producer
Sebasz    posted on 04-07-2008 15:09

Haha pauper. Voor de helft van de prijs van een iMac of Macbook heb je al een betere pc of laptop Happy, laughing
Reind    posted on 04-07-2008 21:42
Poster: Gery
dan vraag ik mij toch af wet je met je macbook allemaal uitsteekt, ik vervoer hem altijd mooi in mijn rugzak in een second skin, dit al 2 jaar lang, en ik heb er nooit problemen mee gehad Happy, laughing

Helemaal niets bijzonders, gaat altijd netjes in de backpack en in de second skin als ie al de deur uit gaat want 6 van de 7 dagen per week staat ie dicht geklapt en ongebruikt op het bureau. Maar gelukkig ben ik niet de enige die er last van heeft, zoek maar eens op cracked macbook bij google en je word overstelpt met klachten van gebruikers. De Macbook is gewoon alles behalve kwaliteit voor dat geld.

En als het user abuse was geweest had Apple hem niet 3 keer eerder al gerepareerd zonder ook maar 1 vraag te stellen (en dan heb ik het nog niet eens gehad over mijn falende logic board en het belabberde scherm wat ze 2 keer hebben moeten vervangen) over de scheuren op de hinges, het topcase gedeelte van het toetsenbord en de haarscheuren rond de fan poorten. Nu volgt de 4é keer en ik donder hem meteen de deur uit zodra ie terug is aangezien de garantie op zijn eind loopt. Nee voor mij geen Apple meer, ik ga wel gewoon voor een mooie Vaio van Sony met een koolstof behuizing.

De tijd dat Apple nog fatsoenlijke kwaliteit hardware leverde is alweer een behoorlijke tijd geleden.
User edit by Reind on 04-07-2008 @ 21:45:03 (32%)
mrwhoopie    posted on 05-07-2008 01:17
Ik wil mij toch even mengennde macbook heeft een reeks gehad die een slechte case hadden deze worden ook zonder morren door apple vervangen (in de winkels doen ze soms wel moeilijk maar dan bel je maar eens naar apple,zijn ze direct heel kalm)
En in verband met de prijs van mac ten opzichte van microsoft.Ik ben nog geen 1 stabieler en betrouwbaarder systeem tegen gekomen dan apple.Als ik mijn mac aan zet ben ik binnen de 30 sec aan het werk,niet een poging tot,maar echt aan het werk,ik heb geen miserie met virussen en een dichtslippend systeem waar e snelheid ziender ogen van wegslinkt.
Ik heb een tijd terug het windows kamp verlaten en ben daar zeer gelukkig om de enige mensen die mij bellen dat ze problemen hebben met hun pc zijn microsoft gebruikers.

tot zover mijn 50 cent.
RoyBeware    posted on 05-07-2008 11:41
Poster: Sebasz

Haha pauper. Voor de helft van de prijs van een iMac of Macbook heb je al een betere pc of laptop Happy, laughing

Is dat zo? Als je kijktt naar de specs, en je steld een pc/notebook samen kom je ook al snel op zon hoge prijs uit.

De prijzen zijn ook flink gedaalt van de IMac, Macmini en natuurlijk de Macbook/Pro
En dan heb je een systeem met een quad core, 4 GB ram en een 1TB HDD :P maar dan komt er Vista op. nou, dan is je hele systeem al vergeven....
Gery    posted on 05-07-2008 16:04
we zijn hier nu wel zwaar aan het afwijken maar goed, nog even off topic..

@mrwhoopie: het ging hem over de behuizing die blijkbaar van mindere kwaliteit is, uiteraard staat dit los van het (uber) stabiel stysteem.

in mijn omgeving hebben vrij veel mensen een macbook en die beschreven problemen met de behuizing heb ik toch nog niet gezien..  balen voor reind natuurlijk...
DJ - Producer
Bambilaner    posted on 05-07-2008 17:48
Apple maakt gewoon geen producten met lage specs. Logisch dat een macbook van 1400 euro beter presteert dan een laptopje van 500 euro dat windows draait. Als je echter een pc zoekt met even hoge specs als die macbook, zal hij niet veel minder kosten, maar zeker ook niet minder presteren.

(lees: ik ben dolgelukkig met mijn Windows-laptop)
www.facebook.com/vinniebegooddj
LouisCasper    posted on 05-07-2008 23:30
Poster: Reind

Zo goed dat de behuizing van mijn macbook voor de 4é keer binnen een jaar uit elkaar aan het vallen is... nee echt top spul. Het is voor mij de laatste mac die ik ooit gekocht heb.

Ik heb mijn hele leven op windows gewerkt, heb sinds een jaartje een MacBook en heb nog nooit zoiets goeds gezien!
http://www.louiscasper.com
brecht    posted on 06-07-2008 11:43
whathever... Of het nu een Mac of een windows is... Wat maakt het uit CryHet moet gewoon werken, dat is nu eenmaal de essentie, en men dualboot werkt perfect, en het draaid perfect op XP prof. 
Gery    posted on 06-07-2008 13:29
miss dat vista iets te zwaar is voor jouw laptop waardoor te veel systeem resources gebruikt worden door windows en serato daardoor niet zo vlot loopt...

kijk eens bij je vista instellingen naar de beoordeling (cijfer op 10 hoe windwos jouw systeem inschat) 'k zou begod nie weten waar dat staat ma daaraan kan je miss veel afleiden...
DJ - Producer
Reind    posted on 06-07-2008 16:36
Poster: Gery
@mrwhoopie: het ging hem over de behuizing die blijkbaar van mindere kwaliteit is, uiteraard staat dit los van het (uber) stabiel stysteem.

Je hebt alleen zo weinig aan een stabiel systeem als het systeem zelf uit elkaar aan het lazeren is. Overigens heb ik net zo vaak vastlopes met mijn mac als met mijn Vista pc... nooit. Dus beide zijn prima stabiel te krijgen en te houden. Heeft namelijk voor 95% te maken met de persoon die er op werkt, als je zelf een beetje netjes bent en werkt is ieder hedendaags systeem prima stabiel te krijgen en te houden.

This is an old Topic

No new postings for 5.920 days.
 Post CommentThat would be 197.3 months
or a whopping 16.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

74 Users online: 7 Guests (67 Unknown)
Pages generated today : 3.835
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 229.067.414