Poster: Mineral
Omdat ik nu met mijn computer werk (Virtual DJ). Ik vind het fijn werken want dan kan ik mijn nummers altijd meteen vinden. Ook is volgens mij wat goedkoper. Er zijn natuurlijk ook CD-Speler waar je je computer op aan kan sluiten, zoals de Numark iCDx. Maar dan word het meteen heel duur (570 euro * 2 + nog een mengpaneel). Ik denk dat je met een Midi Controller meteen klaar bent (Zeg het me als ik fout zit ).
Poster: Look
Tsja uit de zeer overzichtelijke lijst met alle budgetvriendelijke Midi controllers komt die reloop er het beste uit en dat is binnen je prijsklasse.
Poster: Mineral@ Didier_DeluxeVolgens mij heeft Look wel gelijk. De Reloop komt er in elk opzicht beter uit. Hij is ook nog een stuk goedkoper. Waarom zou jij dan de Vestax aanraden?
Dus als je hem enkel thuis wil gebruiken en je nog een maand en half geduld hebt is de Reloop waarschijnlijk de beste optie, meeste functionaliteit voor een zeer schappelijke prijs..
Heb je geen geduld meer, en ben je van plan er mee te gaan sleuren kom je misschien beter uit met een Vestax. Enige reden waarom ik de Reloop niet aanraadde was dus enkel het feit dat hij nog niet te verkrijgen is
Als je die Reloop koopt, koop dan best de duurste, deze is €50 duurder als de andere, maar heeft wel een ingebouwde geluidskaart..
Poster: Mineral
Ok thnx voor je advies.Ik denk dat ik voor de Reloop met geluidskaart ga.