Numark D2
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

GuntherLutz    posted on 29-06-2008 13:37
Wie kan mij helpen met de library van een numark d2?
Ik heb reeds enkele maanden de d2 gekocht voor discobar tijdens of na optredens die wij verzorgen.
Nu heb ik een harde schijf van 500gb met ongeveer een 80 gb muziek op.
Ik moet zeggen dat er veel full cd's op staan waarvan de nrs niet kloppen, v.b. "foute muziek marianne rozenberg-ich bien..... en "01 dire straits-sultans of swing"
Nu wil ik librarien en dit lukt wel maar de zoekfunctie en bpm krijg ik niet goed.
Nu vrees ik dat ik elk nr moet aanpassen en de correcte naam, titel etc moet invoeren maar via i tunes heb ik dit gedaan en blijkt dat het in mijn map onveranderd blijft.
Kan iemand mij helpen met dit probleem aub ?

What do you think about Numark D2 ??

Vote :   

Down_Town    posted on 29-06-2008 14:21
Ik snap niet wat deze vraag met een Numark D2 te maken heeft? Maar misschien ligt dat aan mij...

Ik snap wel wat je gedaan het met Itunes. Daar heb je de id3 tags mee aangepast en niet de bestandsnaam. Er zijn ID3 tag editors waarmee je ook de bestandsnaam kan aanpassen. Mp3tag is wel fijn voor Windows en ook nog gratis. Even een google opdracht naar mp3tag doet wonderen.

Succes.
nicknaughty    posted on 29-06-2008 15:24
mp3 tag xpress is ook goed, werk ik al jaren mee
Tizio    posted on 29-06-2008 18:06
Mp3 Tag werkt goed ja, vanaf bestandsnaam lezen... Hoe zou je D2 het anders goed kunnen lezen?! Zoek maar anders op mp3's taggen ofzo.. vind je genoeg info Winking my eye

This is an old Topic

No new postings for 5.943 days.
 Post CommentThat would be 198.1 months
or a whopping 16.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

67 Users online: 2 Guests (65 Unknown)
Pages generated today : 10.221
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 229.738.844