Goedendag DJ-R'ers,
Klinkt misschien wat dom maar het klopt! Ben dus opzoek na een effect paneel, ondanks dat ik net een nieuwe mixer+koptel heb aangeschaft. Omdat ik de koptel lekker genoeg vind zitten en dus de eerste tijd geen technics of pioneer ga kopen dacht ik: ik ga eerst voor effectpaneel.
Ik heb een paar optie's en er zullen ook een paar bij zitten die niet meer in productie zijn, zou dus mooi zijn als iemand die nog 2de hands heeft liggen of weet waar die nog te krijgen is(via pm ivm webshops).
Dit zijn een paar opties. Zou iemand ook + en - punten kunnen noemen bijv. een synth en fx paneel dat bijv. ook in 1 paneel zit.
De opties:
-Alesis Air Synth
-Alesis Air FX
-Korg Koassilator
-Korg Mini-KP
-Korg Kaoss Pad KP2
-Pioneer EFX-500?? (alleen als er een goed prijsje voor is te vinden :P) Te duurIk heb er bewust een Pioneer EFX-1000 of Korg Kaoss Pad KP3 in staan omdat die buiten mijn budget zitten, 200euro is tog wel maxium wat ik er aan wil uit geven.
En misschien is er 2de hands bijv. de Korg Koassilator en Mini-KP te combineren

.
Alvast bedankt,
Update:
Even stukje over mijn "eisen".
Ik heb zelf eigenlijk alleen nog maar met de AIR FX gewerkt wat ik egt top vind met infrarood maar de Korg zijn ook heel makkelijk te bedienen als ik de filmpjes zo kijk(ff met je vinger er over) daar denk ik dat de EFX-500 eigenlijk wat te moeilijk is voor mij als beginner. LEREN KAN NATUURLIJK ALTIJD!!!
Wat mij natuurlijk wel vet lijkt als je de MINI-KP hebt is het ook wel vet om die KOASSILATOR ernaast te hebben. Zelfde geld voor de AIR FX en AIR SYNTH.
Mijn 1ste vraag is:
Zitten de effecten(andere optie's) van de MINI-KP en KOASSILATOR dus beide panelen hun optie's SAMEN in de KP2??