ik zoek een mengpaneel met: effecten of zonder,maar dan goede kwaliteit zeer robuust 4 kanaals 500€ als richtprijs
gelieve dat (als het niet teveel gevraagd is) ervaren dj's een lijstje maken van goed naar slehct rond deze prijs.
iedereen die dit doet= erg bedankt ,).
ps: mag ook 600 euro zijn dat haal ik nog wel
What do you think about mengpaneel gezocht ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ja dat is zo dit mengpaneel is te vertrouwen en bovendien zeer sterk heb het van vriend overkocht voor een prijs laat ons zeggen lager dan alles wat hier eerder werd genoemd (2ehands) en dan had hij eindelijk genoeg om zijn nieuwe te kope samen met boxen 300 euro en enkele wat krasjes op de ahcterkant
Ik zou zeggen gaan voor een IMG Stageline mpx-500. Zonder effecten, zeer robust
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.937 days. Post CommentThat would be 197.9 months or a whopping 16.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...