Poster: Beelen
Ik begrijp dat het wellicht niet helemaal logisch is om een dergelijk kwaliteitsverschil te kopen. Maar als ik nu een goedkopere/eenvoudigere mixer koop, dan betekent dit dat ik over een tijd niet alleen de platenspelers moet gaan vervangen, en dat lijkt me ook niet echt ideaal (een ander aspect is dat ik mijn laptop ook zonder problemen verwacht aan te kunnen sluiten op deze mixer). Dus vandaar mijn keuze om nu in ieder geval een goede mixer in huis te nemen.
En wat betreft de koptelefoon daar zat ik nog te twijfelen idd tussen de Sony MDR V700 en pioneer HDJ 1000 of SE-M10R. Hier ben ik nog niet geheel uit.
Voila.
Daarom dat ik ook nooit een dure koptelefoon koop of zal kopen, waarom?
Omdat de levensduur er meestal niet beter op wordt.
De kwaliteit mag dan wel hoger zijn en hij mag beter op je hoofd zitten natuurlijk, maar zoals Jorrit al aangeeft, vanwaar komt die hoge prijs? De naam?
Daar heb ik ook mijn twijfels bij of dit niet zo is.
Ik wil nu niet deze dure koptelefoons afbreken he, helemaal niet, want ik heb de HDJ-1000 al getest en hij viel zeer goed mee. Heb er helemaal niets slechts over te zeggen, maar ik vind de prijs (+/- 200 euro) teveel voor een koptelefoon.
Poster: DJ_Aad
200 euro teveel?? Het zijn wel je oren! Goedkopere hoofdtelefoons met aanzienlijk mindere kwaliteit zorgen dat je veel meer last hebt van je oren. Al is het alleen maar omdat je ze harder moet zetten, om het goed te kunnen horen.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.