Ik heb niks specifieks hierover kunnen vinden dus vandaar dat ik dit topic open Ik heb sinds een paar dagen mijn eerste setje en dus ook headphone; dit is een Technics RPDJ1210. Alleen nu ben ik zo stom geweest hem te strak op te rollen waardoor hij op sommige plekken veel minder strak krult dan normaal. Is hier (zelf) iets aan te doen? En wie heeft ervaring hiermee?
Grtz
What do you think about Krulsnoer kapot ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Dit kabeltje is wel gewoon te koop alleen redelijk moeilijk te leveren! Ik heb voor mijn eigen net een bemachtigd!
This is an old Topic
No new postings for 5.975 days. Post CommentThat would be 199.2 months or a whopping 16.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.