Ik heb 4 maanden geldeden mijn voorlopig gelhaald! :p ... en nu aan het oefenen hé :d
heb al 8 lessen gehad en te lui om aan de theorie te beginnen
Poster: soundcollector
In belgie zijn de regels fel verandert. Zo mag je vanaf vorig jaar zonder rijlesse gevolgd te hebben met een begeleider op straat rijden.
Ook kan je gewoon zonder rijlessen te volgen je rij examen gaan doen (wat ik dus heb gedaan)
En inschrijvingsgeld voor parktijk examen was voor mij 45 euro (ik reed ook met men eigen auto)
Je kan nu echt heel goedkoop je rijbewijs halen als je wil en kan.
echt fijn
Onlangs geslaagd. Permanent rijbewijs is definitief binnen.
Poster: DALIQUE
Gefeliciteerd MissSalem !
(edit)
Nu geen overkilling bekeuringen maken :P
Poster: DeteqBoy
JAA GESLAAGD :D
ik ging kapot van de zenuwen haha, was me helemaal dood aan het zweten in die stoel :P Maar het rijden zelf ging echt beter dan alle keren daarvoor! Maakt wel een foutje bij parkeren omdat ik hem te dicht op een andere zette en dus niet in 1 keer weer weg kon rijden. Heb hem zelfs nog een keer af laten slaan maar die kerel was heel relax en zei van ja maakt niet uit ik snap dat je zenuwachtig bent enzo en toen gaf die me het voordeel van de twijfel :D
Poster: MissSalemOnlangs geslaagd.
Permanent rijbewijs is definitief binnen.
Poster: Adrien1989
beter, whewhe ik heb mn eerste boete al binnen:P, te hard greden
Poster: DeteqBoy
haha, ik mag volgende dinsdag mijn rijbewijs ophalen :P dacht eerst dat een weekje wachten wel meeviel maar ik wil hem toch wel graag hebben :p
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.