ik wil beginnen als dj maar ik wil wel weten wat een handige dj set is
ik kan maximaal 2000 euro ervoor geven....
wie ken me helpen...
What do you think about beginnen als dj... ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
maar kijk bij google op dj+cursus en dan staat er bij de 1e link een goede school maar wel prijzig 1750 euro voor 44 lessen geloof ik maar dna ben je gegarandeert dat je alle bazistechnieken onder de knie hebt
Ik heb een Reloop RMX-40, wel de BPM versie ervan. Die is voor het grootste gedeelte hetzelfde dan de jouwe. (Ik heb geen effecten!) Moest je soms vragen hebben erover, zal ik je proberen te helpen. Ik heb hem nu 2 maanden en ben er zeer tevreden over.
er zit een bmp teller op ja maar wat kan ik beter doen een beatmix cursus nemen of gewoon op het tellertje kijken .....het scheelt rond de 200 euro maar beats kunnen tellen olijkt me ook belangrijk
Beats aflezen van een display kan iedereen he, dan is draaien niet echt een kunst meer. Maar er zijn veel beatcounters die niet helemaal juist gaan, dus daar zou ik dus ook niet op rekenen. Je moet als je wil draaien, je gevoel voor ritme zoeken, je kan dit natuurlijk doen dmv een cursus beatmixen maar je kan dit ook proberen door veel te oefenen. Beats kunnen tellen zoals je zegt is belangrijker dan het gewoon maar aflezen want dan is de fun er helemaal af.
zoals ik al zij kijk bij google en typ dj+cursus in en j bent er
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.525 days. Post CommentThat would be 217.5 months or a whopping 17.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...