Poster: MadSteven
Ja, met Mikmak ben ik het dus niet eens.... Hoewel die tweakiser wellicht een idee kan zijn, maar heb hem zelf nog niet uitgebrobeerd.
En het voorstel van Inspiration bracht me tot de volgende vraag:
Is CD belangrijker of Vinyl belangrijker?
Je kan ook twee CDJ800's nemen, een DJM600 en twee ... wie helpt me bij de draaitafels... als je cd belangrijker vindt
En indien draaitafels belangrijker zijn, overweeg dan ook eens de CDJ200 te verwisselen door de Numark Axis 9.
En oh ja, ik weet niet of het past in het budget, maar voor het geld zou je ook eens na kunnen denken over een Denon DN-X1500 - een goede vierkanaals mixer met effecten voor +- 900 euro
Poster: TheSupercrabmja,. en als je geen effecten hebt kun je het ook niet leeeren.. Dus doe mij die effecten maar.. + de meesten zullen er zoiezo graag mee klooien.. en als ze je niet wil doen dan maar gewoon een Xone.
Poster: djmamo
denk dat de essentie van het draaien het foutloos mixen van 2 platen is... en ik vind niet dat je een mixer moet kopen voor de effecten of filters die er op zitten zodat je je fouten kan camoufleren.
denk naar mijn menig dat je dan slecht bezig bent...
en dat je dan niet echt een dj bent maar een prutser die graag veel geld aan apparatuur uitgeeft....
zou gewoon geld in een goed mixer stoppen die gewoon goed is en basic... kijk dan voor de datec xtc... of de urei 1601 s zit geen zooi op en het zijn goede mixers.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.