Syrincs M3-220 DT rond Antwerpen te beluister
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Doorgaan met design jatten?

-ophouden, want het product loopt ook wel goed
-Boeit me niet zo
-Vooral doorgaan zo

Voting is only possible for our Members
tkilla    posted on 23-06-2008 16:39
Heeft iemand dit monitorsetje staan thuis: de Syrincs M3-220 DT. En als die iemand in de buurt van Antwerpen woont, (grens met Nederland kan ook nog) mag ik dan eens komen luisteren. Ben al enige tijd vruchteloos aan't zoeken in België maar vind zelfs geen dealer. Alvast bedankt.

What do you think about Syrincs M3-220 DT rond Antwerpen te beluister ??

Vote :   

Mforge    posted on 23-06-2008 17:13
kan je vertellen, dat je de set kan kopen kopen zonder te luisteren, heb ik een paar jaar geleden ook gedaan...geen seconde spijt gehad, en alles wat je erover leest is waar!!!
tkilla    posted on 23-06-2008 21:43
Jamaar toch, kan ie echt zo hard als ze beweren? Ik zou het zeer sporadisch ook eens voor een tuinfeesje willen inzetten of een heel klein feestzaaltje. Dan zullen ze waarschijnlijk te kort komen. En is het waar dat je de bassen in je maag kan voelen? Dan is't dik ok.
Twello    posted on 23-06-2008 21:47
het is een monitor set voor thuisgebruik he, dit soort dingen moet je niet mee slepen naar feesten.
Lead    posted on 23-06-2008 21:50
Voor thuis ongeveer het ultime speaker setje... Ben zelf super fan van dit merk en heb alleen maar speakers van hun thuis.... wil noooooit meer iets anders.

Zeker een aanrader dus... maar speakers voor een feestje zijn het niet (niet voor meer dan 20 man iig)
Let the BASS be louder
tkilla    posted on 23-06-2008 22:18
ja, voor een echt feesje huur ik altijd professioneel materiaal, samen met mijn eigen lekkere denon HD2500 en Synq mixer. Maar ik hoop dat het setje op zich vrij makkelijk te verplaatsen is voor bv. een presentatie met muziek, of voor achtergrondmuziek, of als monitor op een groter feest. MAar hoofdzakelijk dienen ze voor de woonkamer: DJ monitor, maar ook TV en DVD  en PC komt erop. Mijn buurman is zelf doof dus dat is ook geen probleem... Speelt ie op laag niveau ook goed? En kan je de bassen voelen in je maag of niet? Ik ben momenteel met zo'n cheap 5.1 setje van altec lansing van 150€ bezig. Dus echt verwend ben ik niet Winking my eye
User edit by tkilla on 23-06-2008 @ 22:20:03 (21%)
Xitrate    posted on 23-06-2008 22:44
Er zijn veel lovende reacties over maar daar zou ik niet op af gaan. Niemand gaat als hij/zij net 500 euro heeft besteedt zeggen dat het een slecht product is. Als ik jou was zou ik dus gewoon kijken naar professionele, objectieve reviews Happy, laughing
Lead    posted on 23-06-2008 23:07
Ik heb geen M3-220 setje dus hoef het niet te verdedigen, maar heb ze genoeg gehoord...

Heb wel hun surround systeem die dezelfde zuiltjes heeft. Ik gebruik dan weliswaar een eigen versterker maar heb geen klachten over de speakers. Voor de gemiddelde huiskamer is het een dik setje waar je geen spijt van zult krijgen.

Maar wat weerhoud je om eens te gaan luisteren, er moeten toch vast wel adressen in [B] zijn waar je deze kunt beluisteren ??
Let the BASS be louder
tkilla    posted on 23-06-2008 23:39
In België vind ik nergens iemand die het setje heeft. Ook bijna nergens te kopen. Maar ik ga eens in goes (NL) luisteren bij [edit:geen links naar webshops!]. Ik koop eigenlijk nooit iets voor ik 't heb gezien of gehoord.

Kent iemand de winkel trouwens? Heeft ie een goede reputatie. Wou hem eerst bij... [edit: geen verwijzingen naar webshops]

Toch bedankt voor jullie snelle reacties. Tof forum hier.
Mod edit by Lead on 24-06-2008 00:56 (26%)
Xitrate    posted on 24-06-2008 00:25
bax shop heeft wel een goede reputatie ja. Links naar de shop mogen alleen niet. Je kan daar gerust bestellen Happy, laughing
Lead    posted on 24-06-2008 00:56
Newline doet de distributie, zit dus qua service wat dichter bij het vuur.

(altijd makkelijk mocht er iets zijn)
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 24-06-2008 00:57 (53%)
DJ_IVI-R    posted on 24-06-2008 12:05
heb je Muziek & Visie (Stijfselrui) Antwerpen al geprobeerd?

dat is de winkel met bij mijn weten meeste keuze rondom Antwerpen en scherpe prijs en super service!
www.nikan.be
tkilla    posted on 24-06-2008 17:08
Muziek en Visie verkoopt de set niet. Arton in katelijnevest en Key-music ook niet. Ben aan't denken of ik toch niet beter naar KRK zou overgaan. Vergelijkbaar in prijs en kwaliteit denk ik, maar verkrijgbaar in België met dan 2 jaar garantie.

Ben wel aangenaam verrast van de hulpvaardige reacties op het forum hier. Tnx
Marz-L    posted on 24-06-2008 18:59
Top set!
Ben er zéér tevreden over.

This is an old Topic

No new postings for 6.048 days.
 Post CommentThat would be 201.6 months
or a whopping 16.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

194 Users online: 11 Guests (183 Unknown)
Pages generated today : 20.286
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 233.584.475