Serato and Vista
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

brecht    posted on 22-06-2008 11:30
Hallo, Ik heb 2 pc's
XP Prof SP1(1,6ghz,128Ram),Vista(2Ghz,2000Ram)

Ik heb op beide pc's Serato geïnstalleerd en gij loopt vlotter op xpCry Alleen heeft die xp soms wat problemen met die usb... Maar het probleem op men Vista juist is dat als een liedje bezig is(Links), En je wil een ander liedje inmixen op de rechtse kant(dat het signaal continue varieert,...)Van 100% plots naar 20% enzo. Het lag eerst aan de naald dachten we. Maar als we serato dan probeerden op men pa zijn pc(XP), liep het vlot en goed. Wat stellen jullie voor? Dual Boot Vista,XP of...

MVG, Brecht

What do you think about Serato and Vista ??

Vote :   

JasperVC    posted on 22-06-2008 11:44
"(dat het signaal continue varieert,...)Van 100% plots naar 20% enzo."
Dat versta ik niet goed... Is dat volume? of geruis ofzo?
brecht    posted on 22-06-2008 11:49
Signaal van u muziek, Dus plots verranderd de kwaliteit van u liedje dan(door het signaal)...
Ligt precies aan vista, want op xp met met 128 ram loopthet goed, dat signaal....
Xtremer    posted on 22-06-2008 11:57
Windows Vista is een stuk zwaarder voor de PC dan XP met graphics en tools. De systeemeisen van Vista liggen dan ook hoger dan XP. Het CPU gebruik van je processor komt ook hoger te liggen waardoor de boel vertraagd. Het is duidelijk dat er nog steeds een hele hoop foutjes zijn in Vista die natuurlijk wel worden opgelost, maar dat duurt nog evenWinking my eye. De nieuwe SP3 van XP is daarintegen een wonderupdate:D! Je PC loopt sneller en er zijn heel wat systeemfoutjes mee verholpen! Als je slim bent download je SP3 voor XP en laat je daar Serato op draaien.

Even over PC en Serato: dit is dus 1 van de redenen dat ik niet met een PC draai. Als je PC een keertje flipt op een feest ben je een kleine 5 min bezig om alles weer te herstartenWinking my eye. De kans met een setje van Pioneer is er niet of nauwelijks, het heeft misschien minder mogelijkheden, maar het is een stuk feestvriendelijker en betrouwbaarder. Lang leven de echte DJ Booths!

@ TS. succes misschien helpt deze oplossingWinking my eye.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl

This is an old Topic

No new postings for 6.084 days.
 Post CommentThat would be 202.8 months
or a whopping 16.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

190 Users online: 19 Guests (171 Unknown)
Pages generated today : 32.382
Most visitors online this month : 356
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.899.404