Hallo, ik zou graag een dj installatie kopen.
De cd spelers heb ik al gekozen axis 4 van numark.
Kzou graag een mengpaneel kopen met 3 kanalen zo kan ik mijn laptop daar ook op aansluiten.
Er zijn 2 mengpanelen die ik zou willen kopen, maar kan er maar één kopen
- Numark dm 2050
Of
-Reloop access 3
Kzou graag een mengpaneel hebben die redelijk lang meegaat, en goed werkt.
En hoe moet je voorbeluisteren bij de numark?
mvg rzenith
Een Behringer VMX-300 (nieuw) zou ook nog kunnen. Ik ken een pro die er nog mee draait haha
Poster: ianroma
Ja, haha toen ik de mijne ging halen stond er ook zo'n dj die heel vaak in clubs staat. En die gebruikte hem thuis ook!
Kheb nog een vraagje over e dxm06, ik zou er mijn 2 cd spelers op willen aansluiten, maar ook mijn computer bestaat er een mogelijkheid (er is een ingang mic-aux)
mvg rzenith
Poster: rzenithKheb nog een vraagje over e dxm06, ik zou er mijn 2 cd spelers op willen aansluiten, maar ook mijn computer bestaat er een mogelijkheid (er is een ingang mic-aux)
mvg rzenith
Poster: Glorious-D
ik vind reloop het betere merk, maar dat is mijn mening. maar ik denk, als ik moest kiezen, toch de numark zou nemen, die ziet er mij gemaklijker uit o te mixen, maar heb er totaal geen ervaring mee, dus kan ook niet zeker zijn,.
Poster: Steev
Wat BoydGrift zegt is waar, VU per kanaal is erg handig omdat je dan de volume per kanaal kan afstemmen voordat je de schuif opengooit. Hierdoor kan je de nummers even hard zetten zodat de ene de ander niet overstemt.
Over je laatste vraag: ja, je kunt je computer via een aux aansluiting aansluiten op je mixer. Hier moet je echter een apparaatje voor kopen zoals de behringer UCA202. Deze heeft aan de ene kant een usb kabel zitten en aan de andere kant uitgangen om een roodwitkabel naar je mixer te brengen. Mocht je echter een goede geluidskaart hebben in je PC, dan heeft deze misschien wel een roodwit uitgang erop zitten zodat je je PC direct via een roodwitkabeltje aan je mixer kunt aansluiten, je hebt dan geen andere materialen nodig. Verder zijn er nog tal van andere opties maar deze zijn verreweg het "simpelst".
Groetjes, Steev
Poster: kobalt
Je computer kan je ook gewoon met een kabeltje aansluiten hoor (2xRCA naar minijack).
Vu's per kanaal...is makkelijk, maar geen must. je kan de volumes ook gelijk zetten op het gehoor (PFL). Als je het puur op de vu's doet is het meestal nog niet erg gelijk en moet je nog bijsturen.
Ik heb ook een 5000fx...ben ik op de meeste punten wel tevreden van. Goeie Prijs/kwaliteit.
Poster: Steev
Hmm, ja via de koptelefoon aansluiting op je pc bedoel je. Heb ik ook een tijd gedaan, echter zat ik dan altijd met de plek van deze aansluiting. Deze zat bij mij aan de voorkant waardoor die kabel op een gekke manier zat, niet handig voor dus. Het is inderdaad nog een optie
Poster: kobalt
raar, ik dacht net dat die meestal achteraan zat. maar ja uiteindelijk is het wel niet de ideale oplossing (kwaliteit van je geluid daalt)