Poster: JollyJunkie
Omg...
Je hebt idd echt geen besef van geld lijkt me,
Voor 3000 euro kan je het beste van het beste betalen en het is wat een heel gezin in 2 maanden verdient en daar moeten ze dan van leven,
Als jij dat niks vind....
Beetje raar hè
ik ken iemand van 20 die niet boven de 1000 uitkomt en hij is trots op zijn gear omdat ie er hard voor gewerkt heeft, maat met zo'n reactie lijkt me niet dat je dan trots op je gear kunt zijn.
EDIT :
1000 met maandloon op zijn 20e?
sorry maar ik haal nu 1400 op me 17e:X
gewoon volle uren maken
scheeld een hoop
maar bedankt voor alle reacties, nu kijk ik zelf verder, want het blijft mijn keuze, en moet me eerst maar eens goed orietneren!
bedankt allemaal!
Haha, ik kijk net naar je booth en het lijkt me nou niet bepaald 2600 euro :P zal ongeveer 1600 zijn,
En zelfs dat vind ik al een heleboel geld zeg!
Poster: DJ-Xtremer
Hij draait alleen CD's volgens de tekst. Het is natuurlijk niet zo moeilijk een goede set te vinden voor €3000,-- of meer. Ik zou gelijk een dikke Pioneer CDJ booth kopen:D!
Mijn aanrader voor thuis en on the road:
- 2x Pioneer CDJ-1000 MK3 CD Spelers
- 1x Pioneer DJM-800 Mixer
- 1x Pioneer HDJ-1000 Headphone
Totaal kost dit: €4500,-- gemiddeld met kabels.
Mijn aanrader voor thuis:
- 2x Pioneer CDJ-800 MK2 CD Spelers
- 1x Pioneer DJM-700 Mixer
- 1x Pioneer HDJ-1000 Headphone
Totaal kost dit: €3000,-- gemiddeld met kabels.
Je zou hier voor kunnen gaan of natuurlijk andere CDJ's van Pioneer zoals de 100, 200 of 400. De CDJ-1000 MK3 is tot nu toe wel de top voor audio mixing. Draai je video's dan ga je toch wel wat duurder zoeken, namelijk DVJ-1000's.
Andere goede merken zijn ook: Denon, Vestax, Reloop, Technics of Numark. De meeste hier zullen Pioneer zeggen vanwege de kwaliteit, functies en de naam.
Poster: JollyJunkie
Waarom een HDJ-1000 voor thuis?
Poster: Laidback
tsjonge jonge jonge..
om even terug te komen op punt 1 (mickey mick) hoe weet jij dat dit een onzin topic is ??
en als je dit een onzin topic vind waarom post je dan ??
dus mensen; antwoord gewoon op de vraag die gesteld word door de topic starter!
zodra je zwaar commentaar zonder toevoegende waarde gaat leveren ben JIJ de gene die er een onzin topic van maakt!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Heel simpel laidback, misschien moet je eens rechtop gaan zitten.
Deze jongen stelt zo een open vraag.
Geen speceficaties, wat wilt hij, wat draait hij?
Ik zoek een vrouw. Dan weet jij toch ook niets(qua details)
Laat hem eerst maar eens fatsoenlijk zijn Openingspost verbeteren.
En zichzelf wat doelgerichte vragen stellen. Die trouwens al een paar keer voorgeschotelt zijn.
Deze vraag is bijna evenoud als de oerknal, TS, Ga eens wat research voor jezelf doen!
groet
offtopic:
Mods willen wel eens geholpen worden, of geattendeert.
Ze doen veel, maar kunnen niet alles zien en bijhouden.
Quote, ging niet helemaal goed...