DJM 400 Probleempje Aarde
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Illusion    posted on 16-06-2008 11:23
Heyy..

Ik heb een probleempje met mijn Pio DJM 400. Ik wil de Ground Wires van mijn Reloop RP's aansluiten, en sinds kort ben ik er achter gekomen dat ik de ground van mijn DJM niet meer kan aandraaien om hem vast te zetten. Voor degene die niet weten waar ik het over heb. Hier een foto:

Ik kan hem niet meer draaien, dus m'n signal en ground wires van m'n draaitafels kan ik niet vastzetten. Wat is in dit geval verstandig om te doen? Is zoiets te repareren? Is het verstandig om hem naar een dealer te sturen? Of is er niks meer aan te doen?

Ik denk zelf dat het gaatje ervan verdraait is.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 16-06-2008 @ 14:47:37 (9%)

What do you think about DJM 400 Probleempje Aarde ??

Vote :   

tairip    posted on 16-06-2008 11:32
Waarschijnlijk ben ja te lomp geweest! Winking my eye Haha

Nee hier moet je zelf gewoon even een andere in maken die iets groter is.
Illusion    posted on 16-06-2008 11:55
Mja ik heb hem wel eens in m'n UDG bag vervoerd. Verder staat hij alleen thuis, waarschijnlijk is het dan tijdens vervoeren gebeurd. hehe:D. Waar koop ik deze dingen?
User edit by Illusion on 16-06-2008 @ 11:55:12 (6%)
Gery    posted on 16-06-2008 11:58
was ik van jou 'k zou gewoon die vijs rechts boven van je cirkeltje beetje uitdraaien en daar je aarding draden tussen klemmen.

is toch allemaal zelfde Happy, laughing
DJ - Producer
Twello    posted on 16-06-2008 12:21
Poster: Illusion
Ik heb een probleempje met mijn Pio DJM 400. Ik wil de Ground Wires van mijn Technics RP's aansluiten, en sinds kort ben ik er achter gekomen dat ik de ground van mijn DJM niet meer kan aandraaien om hem vast te zetten. .

Zijn het niet Technics SL's en Reloop RP'sCry
Lead    posted on 16-06-2008 12:42
Poster: Illusion
Mja ik heb hem wel eens in m'n UDG bag vervoerd....

En daar ligt het dus aan. Je bent waarschijnlijk zo slim geweest om de mixer met de pluggen naar beneden in de tas te stopppen.... Dan krijgt het verst uitstekende puntje de klappen als je de tas neerzet... en dat is nu precies het massa schroefje.

Je moet CD spelers en mixer altijd zo neerzetten dat de voorkant zonder pluggen/knoppen aan de onderkant van de tas zit. Zo bespaar je de pluggen/schroeven  die geen klappen kunnen krijgen.

Schroefje kun je bestellen bij iedere Pioneer dealer (BSE/Groningen zit het dichtste bij). Levertijd zal een paar dagen zijn. Je kunt er ook een ander boutje/moertje in zetten als je ruimte vrij hebt aan de binnenkant, maar da's alleen aan te raden als je garantie al voorbij is. Laat het anders in de winkel gebeuren.
Let the BASS be louder
Illusion    posted on 16-06-2008 14:48
Oke bedankt voor de tips! Ik ga eens even informeren bij BSE.

This is an old Topic

No new postings for 5.940 days.
 Post CommentThat would be 198 months
or a whopping 16.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

83 Users online: 4 Guests (79 Unknown)
Pages generated today : 5.386
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 229.068.965