Poster: DJ-Xtremer
Ik denk dat je wel 100 euro meer mag vragen hoor voor een setje TT's en een dubbelaar. Een goed setje speakers is best prijzig, zeker als je naar geluidskwaliteit op zoek gaat.
Als je dus 100 euro meer zou vragen heb je een totaal budget van €1200,00.
Een goede set tabletops:
- Numark Axis 4 of 9
- Pioneer CDJ-100's
- Pioneer CDJ-200's, 2e hands
- Reloop RMP-1 of 2
Er zijn wel meer tabletops maar die zijn wel duurder.
Voor monitors kan ik je niet helpen, ben zelf aan het sparen voor thuisspeakers namelijk de Mackie MR8's.
Bedankt voor de reacties.
@ walterravensberg: Controller zit er uiteraard bij.
Bose 802 zijn niet zo heel erg duur. Geven deze wel genoeg volume voor ongeveer 200 mensen?
CDJ-800 wordt een beetje te duur. De denon dn s1000 spreekt me wel aan. Is dit een goed product voor een kleine drive-in.
Poster: fistfullBedankt voor de reacties.
@ walterravensberg: Controller zit er uiteraard bij.
Bose 802 zijn niet zo heel erg duur. Geven deze wel genoeg volume voor ongeveer 200 mensen?
CDJ-800 wordt een beetje te duur. De denon dn s1000 spreekt me wel aan. Is dit een goed product voor een kleine drive-in.
ok, Als ik niet genoeg geld overhoudt verkoop ik wel wat meer zooi waar ik niks meer mee doe op marktplaats :p Die paar honderd euro is op zich geen probleem.
Poster: WalterRavensberg
De bose 402 speakers zijn speciaal ontworpen voor spraak en achtergrond muziek. Tevens heb je een speciale bose controller nodig om ze een beetje te laten klinken.
Mijn advies: alle 4 verkopen en vervolgens 2 bose 802 speakers op statief aanschaffen (2e hands) je vind ze wel op marktplaats of zo... setje kost denk ik tussen 600 en 1000 eutjes...
succes
quote: |
Poster: WalterRavensberg De bose 402 speakers zijn speciaal ontworpen voor spraak en achtergrond muziek. Tevens heb je een speciale bose controller nodig om ze een beetje te laten klinken. Mijn advies: alle 4 verkopen en vervolgens 2 bose 802 speakers op statief aanschaffen (2e hands) je vind ze wel op marktplaats of zo... setje kost denk ik tussen 600 en 1000 eutjes... succes |