Poster: Relight
Ziet er interessant uit, maarre, hoe hangen die truss balken aan de trusscirkel vast?
Met zoiets? (Een Swivel Coupler)
Of met zoiets? (Een Truss Bookcorner)
Of met iets anders Belgisch waarvan ik blij ben dat ik er niet onder heb gestaan?(No offence voor de Belgen maar de regels daar over ophangen, rigging en dergelijke zijn gewoon té slecht waardoor ik al meerdere keren levensgevaarlijke situaties daar ben tegengekomen).
Of met iets anders Belgisch waarvan ik blij ben dat ik er niet onder heb gestaan?(No offence voor de Belgen maar de regels daar over ophangen, rigging en dergelijke zijn gewoon té slecht waardoor ik al meerdere keren levensgevaarlijke situaties daar ben tegengekomen).
Poster: MatthiasDB
[sarcasm] gelukkig dat er in nederland zoveel wetten/regels bestaan en mensen die elke constructie correct keuren[/sarcasm]
voor zover ik weet zijn er in belgie en nederland wel 'organisaties' die keuren (brandweer, bouwkundig ingenieurs, ...) maar vraag ze in hemelsnaam niet hoe je een truss correct mag belasten want daar weten ze gewoon niets van!
gelukkig zijn er ook nog de gecertificeerde riggers, mensen met een diploma die weten wat ze doen!
Ik doelde meer op situaties die ik in België ben tegengekomen waarbij er echt levensgevaarlijke constructies hingen. Denk aan trussbalken die met SPANBANDEN! aan de nok van de tent gerigt zijn, denk aan pyrotechnische effecten in een oude grote houten schuur (zonder eventuele brandblussers, of mensen met pyrotechnische ervaring en/of certificaten), denk aan trussoverspanningen (die een halve meter doorhangen) van meer dan 12 meter aan twee takeltjes.
Momenteel heb ik me ingeschreven voor een riggers cursus die ik als het goed is goed ga beeindigen met diploma
Poster: Stefjuuh
Zeker netjes..!Leuk gedaan dat rijtje tl balken met kleur..:P
Poster: Stefjuuh
Zeker netjes..!Leuk gedaan dat rijtje tl balken met kleur..:P
quote: |
Poster: grabstar Wat IK nou echt niet snap is dat jullie allemaal dingen van jullie werk laten zien hebben jullie zelf thuis geen leuke set ofzo ![]() |
Poster: kippebotje
quote:
Poster: grabstar
Wat IK nou echt niet snap is dat jullie allemaal dingen van jullie werk laten zien hebben jullie zelf thuis geen leuke set ofzo
Wat heb je thuis aan een licht show
Ik vind een paar inbouwspotjes met een dimmer genoeg voor thuis hoor
Poster: grabstarWat IK nou echt niet snap is dat jullie allemaal dingen van jullie werk laten zien hebben jullie zelf thuis geen leuke set ofzo
En JA ik weet het er moeten nog 2 scans een strobe een laser een een rook bij maar ik wil meteen alles op dmx
soz ik werk nooit met fotos op internet daarom issie sow klein ;(
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.