drive-in dj gezocht
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ianroma    posted on 11-06-2008 15:41

Ik en een paar vrienden geven binnenkort een examenfeest en we zoeken nog een drive-in dj.
Het feest is in breda en word gegeven op 27 juni van 9 tot 2.
We zoeken iemand met een groot geluidsvermogen want het feest is een grote tuin.
Wie heeft er interesse? Reageer even of stuur me een PM met daarin informatie over de prijs, instalatie etc.

Alvast bedankt!

What do you think about drive-in dj gezocht ??

Vote :   

Bartjens    posted on 11-06-2008 15:47
Poster: ianroma
van 9 tot 2.
We zoeken iemand met een groot geluidsvermogen want het feest is een grote tuin.
Alvast bedankt!

Hou je rekening met een evt. vergunning? Als het tot 2 uur snacht doorgaat in de openlucht kan het natuurlijk wat lawaai produceren.
Kan me voorstellen dat wanneer iemand daar z'n setje neerzet en er komt politie langs om de boel in beslag te nemen, daar niet egt vrolijk van wordt Cry (gebeurt niet snel, maar tog)
www.djbrowbeat.com
bartezzz    posted on 11-06-2008 15:49
Poster: Bartjens

Hou je rekening met een evt. vergunning? Als het tot 2 uur snacht doorgaat in de openlucht kan het natuurlijk wat lawaai produceren.
Kan me voorstellen dat wanneer iemand daar z'n setje neerzet en er komt politie langs om de boel in beslag te nemen, daar niet egt vrolijk van wordt Cry (gebeurt niet snel, maar tog)

eerst moeten ze langskomen om een waarschuwing te geven en daarna pas nemen ze je spullen in dus volgens mij gebeurt t helemaal niet zo snel.
djmaarten    posted on 11-06-2008 16:01
zorg er gewoon voor dat je de mensen in de omgeving een vriendelijke brief stuurt. 9 van de 10 keer doen ze dan helemaaal niet moeilijk en krijg je ook geen onverwacht bezoek van de mannen in het blauw
exavize20    posted on 11-06-2008 16:06
ik heb een drive in show. met genoeg capaciteit!
dus mail me maar!

gr timo

This is an old Topic

No new postings for 6.126 days.
 Post CommentThat would be 204.2 months
or a whopping 16.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

53 Users online: 5 Guests (48 Unknown)
Pages generated today : 4.160
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.211.110