Hoi mensen,
Ik heb al jaren de WPA600pro van Conrad

Dat ding heeft een soort DDT-beveiliging, maar ze noemen het softclipping. Het ding klinkt wat... vaagjes, maar dat valt helemaal in orde te maken door de equaliser die ik ook al jaren heb (da's het dng erboven). Tevens voorversterker - erg handig als mams eens een cd-tje op je dj-set wil draaien (dan wel op de non-dj-cd-speler erbovenop

.
Het iding heeft twee kanalen kan die beiden op 80 watt RMS voeden. Ik maak alleen van kanaal A gebruik...
Nou heb ik een setje 4-8 ohms zuilen met in ieder geval twee 10 "" woofers per luidsprekersbox, voor de rest iets voor het midden en een hoge tonen. Dit levert best een mooi geluid op, toch zou een aanvullende set luidsprekers erg leuk zijn.
Het hele zooitje zit hifi aan elkaar, dus geen XLR pluggen, geen Speakon connectoren, puur simpel cinch in/uit en klemmetjes om een draad in te leggen naar de luidsprekers.
Mijn huidige set luidsprekers is per box 85 cm hoog, en meet 31,5 bij 23 in de breedte/lengte. Vind persoonlijk de breedte waar je de diameter van de woofer meet en de lengte dus korter dan de breedte, maar da's maar net hoe je het wilt zien. En ze zijn zwart met afneembare beschermingskappen.
Mijn vraag: wie kan er eens een goede set luidsprekers (in het zwart) die ook 80 watt RMS aankunnen bijvinden die qua geluid en afmetingen hierbij passen (ze moeten 8 ohm zijn)?
Het liefst zou ik nog een stel van deze luidsprekers erbij kopen, om op feesten er naast te zetten en in mijn kamer erboven, maar ze zijn niet meer te koop...
Oh, en zijn er verlopen van draad naar speakon te koop of zo?