Poster: DJ-Xtremer
- CD-Speler: 2x Pioneer CDJ-1000 MK3 (deze heb ik zelf al, gewoon de top voor CD-spelers)
- Mixer: Pioneer DJM-800 (goede degelijke mixer met alle mogelijkheden)
- Headphone: Pioneer HDJ-1000 (heb ik ook en een mooiere geluidskwaliteit als deze heb ik nog nooit gehoord)
- Speakers: JBL EON (goede actieve speakers met een zee aan geluidsopbrengst)
Poster: Bouncy
Dit slaat weer alles, hij vraagt om een drive-in set!
Ok, dan ga ik ef kijken naar je kritiek!
- Mixer: Pioneer DJM-800 (goede degelijke mixer met alle mogelijkheden)(nouja, alle?)
- Headphone: Pioneer HDJ-1000 (heb ik ook en een mooiere geluidskwaliteit als deze heb ik nog nooit gehoord) (een senheiser geeft echt wel beter, moet je er alleen wel een fatsoenlijke mixer aan hangen en geen DJM)
Hmm, een dateq is goedkoper EN beter in kwaliteit!
Poster: Bartjens
Dat ligt eraan wat je er mee wilt. Dateq kun je een glas bier in leeg gooien en hij doet het nog, hoef je bij een pioneer niet te proberen. <quote>
bij een pioneer kan t ook hoor, k heb al eens een glas bier leeg zien gaan in zoown djm-800 en die deed t nogsteeds.
Poster: bartezzz
Dat ligt eraan wat je er mee wilt. Dateq kun je een glas bier in leeg gooien en hij doet het nog, hoef je bij een pioneer niet te proberen. <quote>
bij een pioneer kan t ook hoor, k heb al eens een glas bier leeg zien gaan in zoown djm-800 en die deed t nogsteeds.
Willen we kwaliteit of kwantiteit?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.