Poster: MickeyMick
Maar snap waar mensen op doelen als ze virtual dj zeggen.
Die snotaappies die met virtual dj draaien, en zichzelf voltrots dj noemen.
Mensen moeten je erkennen als dj. Dat doe je niet zelf.
Er zijn ook zat mensen die virtual dj hebben om het gevoel te krijgen of als ze niet weten of dj'en echt voor hun is weggelegt.
Poster: Didier_Deluxe
Nu denk ik niet echt dat dit een snotaap is
Is hij ook niet, heb ik niet gezegt.
Zoiezo heeft hij een controller, en draait hij met traktor ipv virtual dj.
Poster: Illusion
Wij kunnen met elkaar praten
Poster: NielsR
Vinyl komt terug, ze vinden een manier uit om vinyl nog goedkoper te persen dan cd'tjes en iedereen wilt terug met vinyl
Poster: Max-E
dus ga niet zeiken dat ik dat niet moet denken mensen...)
Maar snap waar mensen op doelen als ze virtual dj zeggen.
Die snotaappies die met virtual dj draaien, en zichzelf voltrots dj noemen.
Mensen moeten je erkennen als dj. Dat doe je niet zelf.
Er zijn ook zat mensen die virtual dj hebben om het gevoel te krijgen of als ze niet weten of dj'en echt voor hun is weggelegt.
Poster: right1
ableton met externe midicontrolers en midi keyboards.
Het publiek geeft toch geen moer over hoe de muziek gebracht wordt, als het maar goed is.
Poster: Convert
nieuwe winkel in groningen(Saturn) verkoopt platen, Doe Maar(pop muziek van jaren 80 dacht ik:P) drukt opnieuw vinyls ik denk dat het egt terug komt je ziet steeds meer mensen op vinyl weer gaan.
Poster: JasperVC
maar er komen altijd maar nieuwere dingen uit dus het zal ooit wel eens gebruikvriendelijk worden :p
Poster: Illusion
Het moet juist niet gebruiksvriendlijk worden... Dj is iets wat je moet leren, en wat je niet zomaar ff moet kunnen. Het moet speciaal blijven... hoewel het dat bijna al niet meer is met zo'n 5 miljoen dj's in ons land (5 miljoen mensen die zich dj noemen bedoel ik).
ik was eerst ook helemaal vinyl, (nog steeds) maar ik ben op dit moment aan het overdenken wat ik ga doen : of twee cdjs of een nieuwe laptop + traktor (scratch) en waarschijnlijk wordt het dat laatste omdat cd's er ook uit gaan.
Ik ben een groot liefhebber van vinyl, en had niet gedacht dat ik zou gaan overstappen, maar als wil ik blijven djen, moet ik toch meegaan met de tijd, vanwege het feit dat ik hooked ben aan nieuwe muziek, en die is strax niet meer te krijgen op vinyl.
Iedereen die hier zegt dat vinyl terugkomt begrijpt het hele digitale dj gebeuren ook verkeerd, ook al zou vinyl helemaal terugkomen, het maakt niet meer uit..het gaat erom wat je allemaal kan doen met de dj software en controllers, dat is waar het om draait, ik denk dat als je eenmaal van die nieuwe functies heb genoten, je nooit meer terug gaat naar het "simpele vinyl"'
daarom ga ik dus ook de overstap maken, en ik denk dat ik daarna ook niet meer terug wil, naar gewoon vinyl. we shall see....
Poster: Mforgeik was eerst ook helemaal vinyl, (nog steeds) maar ik ben op dit moment aan het overdenken wat ik ga doen : of twee cdjs of een nieuwe laptop + traktor (scratch) en waarschijnlijk wordt het dat laatste omdat cd's er ook uit gaan.
Ik ben een groot liefhebber van vinyl, en had niet gedacht dat ik zou gaan overstappen, maar als wil ik blijven djen, moet ik toch meegaan met de tijd, vanwege het feit dat ik hooked ben aan nieuwe muziek, en die is strax niet meer te krijgen op vinyl.
Iedereen die hier zegt dat vinyl terugkomt begrijpt het hele digitale dj gebeuren ook verkeerd, ook al zou vinyl helemaal terugkomen, het maakt niet meer uit..het gaat erom wat je allemaal kan doen met de dj software en controllers, dat is waar het om draait, ik denk dat als je eenmaal van die nieuwe functies heb genoten, je nooit meer terug gaat naar het "simpele vinyl"'
daarom ga ik dus ook de overstap maken, en ik denk dat ik daarna ook niet meer terug wil, naar gewoon vinyl. we shall see....