Beste dj's en co, ik heb hier al een tijdje een Maya Usb 44 liggen, een externe geluidskaart. Mijn booth bestaat uit cdj 1000 en djm 400. Software is Virtual Dj Ok, ik heb mijn set correct aangesloten: van mijn CDJ een zwart en rood kabeltje, die gesplitst, zodat ik 2 rode en 2 zwarte kabeltjes bekom, 1 rood + 1 zwart naar phono ingang van mixer, 1rood en 1 zwart naar input Maya 44 usb. Van Maya output naar line/cd ingang bij mn mentpaneel. Mn maya ook aangesloten op de pc. Mijn track reageert wel, maar er zit nog steeds een enorm gepiep over! wat heb ik verkeerd gedaan? tips? oplossingen?
Alvast bedankt!
User edit by DrezZ on 11-06-2008 @ 19:24:43 (100%)
What do you think about Gepiep bij timecode Maya usb 44 + Vdj ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
je kan met de maya 44 usb mixvibes en virtual-dj gebruiken voor timecode dus je kan op de virtual dj site van die time code cd's downloaden en dan brand je die en doe je in je cdj's, daarna moet je ff in virtual dj je maya 44 usb geluidkaart selecteren en het hele dj set goed aansluiten (staat ook op de vdj site hoe) en dan werkt t als het goed is.
User edit by bartezzz on 09-06-2008 @ 15:26:44 (2%)
ik had een illegaal gedownloade versie geprobeerd en daar werkte t super mee maar dan moet je wel de hele versie hebben en niet zoown stomme trial maar volgens mij kan je hem wel gewoon downloade via torrent of zow en als je echt legaal wil dan zou k hem maar kopen.
Ok, ik heb mijn set correct aangesloten: van mijn CDJ een zwart en rood kabeltje, die gesplitst, zodat ik 2 rode en 2 zwarte kabeltjes bekom, 1 rood + 1 zwart naar phono ingang van mixer, 1rood en 1 zwart naar input Maya 44 usb. Van Maya output naar line/cd ingang bij mn mentpaneel. Mn maya ook aangesloten op de pc. Mijn track reageert wel, maar er zit nog steeds een enorm gepiep over! wat heb ik verkeerd gedaan? tips? oplossingen?
je hebt CDJ's, waarvan je het output signaal splitst, de kabel die rechstreeks naar je mangpaneel gaat hoort om te beginnen al helemaal niet thuis op een PHONO ingang, maar ook op een line!!!
probeer eens die los te koppelen en enkel me de outputs van je geluidskaart te werken.
kijk dan eens bij de instellingen van je geluidskaart (geluidsvolume) of in VDJ of je de timecode kanaal niet kan dempen ergens.
DJ - Producer
This is an old Topic
No new postings for 6.029 days. Post CommentThat would be 201 months or a whopping 16.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.