@ Cyberstorm
Voor Line out zou ik niet een Synq nemen, op me meeste mixers zit 3 Phone in. maar wanneer gebruik je 4 draaitafels?
Zoals Prozei als zij zijn OEM draaitafels idiaal voor thuis. Voor onroad/disco/club gebruik heeft technics zit al iets meer bewezen dan een OEM bak.
En wat jij een behoorlijke geluids druk vind hoef ik niet te vinden
Poster: Glorious-D
technics, als een synq of rp6000 echt beter zou zijn, zouden ze ook in clubs, fuiven, events staan, maar het is nog steeds de technics.
ook is de pitch nauwkeuriger, ik moet volgende week draaien met een sl, dus ik hoop dat wat ze zeggen, ook waar is.
Poster: cptN
Mijn persoonlijke ervaring is dat nadat je hebt gedraaid met super OEMS, de technics tt's wat "plastic-ig" aanvoelen.
Poster: Gery
technics blijft voor mij ook het degelijkste materiaal.
doe de test:
- leg een plaat op
- klop op de behuizing en luister, bij een technics hoor je niks, bij OEM bakken daarentegen...
technics en plastic is nu net iets dat juist geheel niet samen gaat! dingen zijn van puur metaal gemaakt! de oem's daarentegen...
Poster: Glorious-D
technics, als een synq of rp6000 echt beter zou zijn, zouden ze ook in clubs, fuiven, events staan, maar het is nog steeds de technics.
ook is de pitch nauwkeuriger, ik moet volgende week draaien met een sl, dus ik hoop dat wat ze zeggen, ook waar is.
gietijzer is bij mijn wete nog steeds een metaal...
verder vraag ik mij ook nog af hou je juist de pitch van een technics gemeten hebt.
juist omwille van het RC netwerk is het naar mijn inzien mogelijk een continue pitch te maken en juist NIET in stappen werken.
Ik word pitch veranderingen gewaar door op mijn sl's een klein tikje tegen de fader te geven, in traktor scratch waar de continue pitch van de timecode gemeten wordt tot op een tiende procent nauwkeurig zie je dat niet maar ik hoor het wel!
Poster: Max-E
meer geluidlekkende(rumble..) behuizing om de draaitafel heen
Poster: Roy-776
Voor thuis gebruik zou ik voor de OEM's gaan, maar voor on the road Technics.
Ik had mijn OEM op een feest staan, gelukkig op een freefload, anders hoorde je elke poep en scheet.
Met de freefload werd het al minder.