De RP-6000 want dat is egenlijk gewoon de SynQ X-TRM1 maar dan met een betere behuizing en fijnere knoppen, en hij is mooier :D
Ik kies voor te technics!
Technics is gewoon goede kwaliteit spul, een 2e hands technics in goede staat vind je al rond de 300 euro. Vind technics ook fijner draaien dan al die andere merken. Voordat ik 2 Technics sl 1200 mk5 had gekocht wou ik eerst voor de synq gaan. Heb dit niet gedaan omdat de feeling van de technics lekkerder was dan bij de synq. Technics heeft ook een oude vertrouwde look vind ik, al die andere merken/ oem bakken lijken allemaal op elkaar. Maar andere zullen hier anders over denken.
Alle drie prima platenspelers, maar onroad en op levensduur, Technics. Binnenwerk van de Technics is van beter kwaliteit. Maar voor thuis gebruik en kleinere feesten, niets op de OEM`s aan te merken.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.