Poster: Look
Ik had het over die geur, niet over je booth (die er btw heel nice uit ziet)
Poster: Epocs
Ik moest en zal vroeger een relooper hallen. Waarom weet ik nu nog steeds niet.
Maar goed ik ging van het kijken naar reloopers in een keer over op een pioneer.
En ja zoals de meeste zeggen. Niks kan op tegen de cd spelers van de pioneers.
Heb heel veel mensen gehoord die klachten hadden over de RMP2.
Had ook enkele dj's gevraagt of ik erop mocht draaien en of ze mij dat product konden verkopen.
Maar nee ze zeiden gewoon eerlijk als je een pioneer kan betalen moet je dat gewoon doen.
Ze konden geen voordelen noemen tegen over de pioneer BUITEN DE PRIJS DAN.
Nog maals als je echt een passie hebt voor dit. Twijfel niet en spaar door.
En koop gewoon serieus een CDJ 1000 mk3. Daarvoor hoef je niet mensen te vragen of de cd spelertjes goed zijn of niet.
Ik heb 5 maanden moeten sparen voor 1 speler. En had daarvoor alleen maar op platen spelers wat gedraait. Maar goed veel mensen zien het als onnodig om gelijk in een keer het beste te kopen.
Naja heel toevallig zit dat in mij dat ik liever goed spul koop dan wat goedkoper net niet spul.
Je zei ik kan 2 pioneers hallen voor 1000 tweedehands spaar dan nog even 400 tot 600 door en je hebt gewoon tweedehandse mk3tjes met geluk.
Misschien dat je mijn post eerst als een shit post beleeft. Maar door dit soort postjes heb ik mijn kijk verbreed en ben ik toch maar gewoon rustig door wezen sparen voor de grote jongen.
Ps: Veel kont verhaal maar hoop dat je toch wat hier uit kan hallen wat je misschien doet veranderen.
Poster: BoydGrift
Ten eerste, ik heb mijn koude oorlog olivetti decodeer machine eroverheen moeten halen voordat ik het bergreep.
CDJ 1000mk3's zijn vreselijk nutteloos voor thuis, oke ze hebben iets meer features maar je gaat er niet beter van draaien.
Ze zijn veel duurder in prijs, kan je nog beter 3 cdj800mk2's kopen.
En de reloop's zijn prima spelers, over die softbuttons: Mensen zeggen dat ze slecht zijn en kapot gaan, nou dan heb je nog nooit een cdj800mk2 gevoeld die een klein beetje mishandelt is door een ramdebiel.
De jog van de rmp2 loopt soepel, die van de cdj800mk2 loopt schurend!
De reloop's zijn geen verkeerde spelers voor thuis, en het scheelt gewoon een boel geld!
Poster: DeteqBoy
cdj 1000's zijn voor thuis in principe onzin, echt tof om te hebben maar een cdj 800 is echt meer dan goed genoeg. Verder vind ik het juist fijn dat de jog van de 800 'schuurt' dit werkt veel makkelijker met bijsturen dan een soepele. Dat is althans wat ik er zelf van heb ondervonden
Dat is dan een kwestie van smaak,
de Rmp is een hele mooie speler voor thuis!
Maar de pioneer is gewoon wat luxer, een display in het midden van de jog. beatcutters. Een beetje meer decadente speler
Ten eerste, ik heb mijn koude oorlog olivetti decodeer machine eroverheen moeten halen voordat ik het bergreep.
CDJ 1000mk3's zijn vreselijk nutteloos voor thuis, oke ze hebben iets meer features maar je gaat er niet beter van draaien.
Ze zijn veel duurder in prijs, kan je nog beter 3 cdj800mk2's kopen.
En de reloop's zijn prima spelers, over die softbuttons: Mensen zeggen dat ze slecht zijn en kapot gaan, nou dan heb je nog nooit een cdj800mk2 gevoeld die een klein beetje mishandelt is door een ramdebiel.
De jog van de rmp2 loopt soepel, die van de cdj800mk2 loopt schurend!
De reloop's zijn geen verkeerde spelers voor thuis, en het scheelt gewoon een boel geld!
Poster: Epocskuch, kuch... Kijk dit is gewoon een geval van pech, heb ik echt nog nooit last van gehad.
Nee die reloopers zijn zo top dat ik op dit moment niet hoeft te wachten op me cd van Defqon 1.
Zit ik bij iemand te draaien komt me cd er gewoon *** niet meer uit.
En zoals de jongens boven mij al zeiden, tuurlijk is het een kwestie van smaak.
Maar ik koop dan liever gelijk even wat beter spul.
Terwijl me maat telkens weer blij is als zijn cd speler niets mankeert na een uurtje draaien.
Poster: Adrien1989
Waarom zouden 1000'tjes onzin zijn voor thuis?Wat is de logica ervan om te zeggen dat als je buiten de deur draaid je een mk3 tot je beschikking zou moeten hebben en thuis wel genoegen kan nemen met een 800. De enige reden die ik kan opmaken uit de bovenstaande berichten heeft te maken met euro's. Naar mijn weten hebben alle genoemde producten een prima prijs/kwaliteit verhouding. De hoeveelheid euro's die de TS wenst uit te geven kunnen wij niet bepalen, dat bepaald hij zelf. Zo geld dat ook voor de Reloops tov 800mk2's, ik weet niet precies wat het prijsverschil is, dus daar ga ik me niet mee bemoeien.Ikzelf heb bijvoorbeeld eerst de 800's gehad en later de 1000's aangeschaft en heb ervaren dat het verschil zeker de moeite waard is. Alleen de kortere laadtijd alleen al is er welkom. De feeling van het jog is stukken beter. Waarom zou het dan onzin zijn dat ik de CDJ1000's hier thuis gebruik?.
Poster: EpocsLees zelf maar is wat reviews op internet, die Reloop is helemaal niet zo slecht.
Gebruik de search functie is hier. Denk dat ik niet de enigste ben bij wie dit is gebeurd.
En denk jij dat je zo'n pech kan veroorloven tijdens een feest?
Wat stelt zo'n OEM-speler nou voor?
Poster: Epocs
Misschien vind jij het onzin maar die gozer niet?
Daar wel is aan gedacht?
laat heel die zooi maar!
Mijn conclussie over heel dit;
Keuze reloop of pioneer; PIONEER
Als je gewoon gedult heb enz. ga dan gewoon voor de CDJ 1000 MK3.
Maar goed EIGENLIJK vind ik het al een nuteloze zaak ( en ja heb eraan mee gedaan ) om over een cd speler te discusseren welke iemand moet kiezen. Aangezien iedereen andere eissen hebt. Plus je dit gewoon in de winkel moet uitproberen( sommige zeiden dit al ).
Ben wel benieuwd wat de relooper kan bieden dat de 800 niet kan ?
En waarom mensnen hier de reloopers verdedigen ?
Zo heeft de cdj-1000 mk3 een metalen behuizing en de cdj-800 een van plastic.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.