Topic voor Studentenkamers
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Ft    posted on 05-06-2008 17:42
Hey!
Zoals we allemaal gezien hebben in het examen 2008 topic, zijn er ook dit jaar weer mensen bij die klaar zijn met hun middelbare school... Een groot deel hiervan zal waarschijnlijk gaan studeren en het belangrijkste om te kunnen studeren is: een STUDENTENKAMER
Het is niet altijd even makkelijk om iets te vinden, maar aangezien er hier op het forum meerdere Dj's zijn die zelf al studeren en aangezien de meeste kamers via via gaan, dacht ik: laat ik eens een topic starten waar Dj's elkaar kunnen helpen...
DUS:
Zoek jij een studentenkamer? Of weet je iemand die een kamer beschikbaar heeft? Laat het dan even weten!!!
Zet er uiteraard bij om wat voor kamer het gaat en waar je de kamer nodig/beschikbaar hebt.

Ik heb dit topic uiteraard ook nog voor een andere reden gestart, namelijk: ik ben zelf druk op zoek naar een kamer in Delft! Dus... als iemand mij kan helpen... GRAAG

Greets,
Dj Ft.
User edit by Ft on 05-06-2008 @ 17:42:40 (2%)

What do you think about Topic voor Studentenkamers ??

Vote :   

Flexii    posted on 05-06-2008 17:46
kijk dit vind ik nou een nuttig topic in de chat talkWinking my eye,, eigenlijk moeten er gewoon djstudenten huizen komen, dan heb je ook nooit gezeur:P haha

nja ik heb nog geen kamer nodig, doe examen volgend jaar pas
Xitrate    posted on 05-06-2008 17:48
Ik ga intern bij de hoge hotelschool, wat gelukkig dicht bij mij in de buurt ligt dus kan ik altijd even naar huis om te draaien terwijl ik wel verzekerd ben van een kamer (H)
Ft    posted on 05-06-2008 17:49
Poster: Xitrate
Ik ga intern bij de hoge hotelschool, wat gelukkig dicht bij mij in de buurt ligt dus kan ik altijd even naar huis om te draaien terwijl ik wel verzekerd ben van een kamer (H)

Helaas heeft niet iedereen dat geluk:P Ikzelf woon in Uden en ga in Delft studeren, wat met het openbaar vervoer toch al gauw 2,5 uur reizen is...
Flexii    posted on 05-06-2008 17:56
Poster: Ft

Helaas heeft niet iedereen dat geluk:P Ikzelf woon in Uden en ga in Delft studeren, wat met het openbaar vervoer toch al gauw 2,5 uur reizen is...

nja wat heet geluk... al ga ik in mijn huidige woonplaats studeren, thuis weg ga ik zeker..
zalo    posted on 05-06-2008 18:03
op kamers gaan is echt kloten==> VEEL te weinig plaats voor je gear
Boyd    posted on 05-06-2008 19:49
Tenzij je ze op je nachtkastje zet, ik denk dat ik dat kamer gebeuren lekker ga overslaan. En dat ik tegen die tijd wel een grotoer huis hebt, en dan gewoon lekker een apartementje kopen.
ceesietopc    posted on 05-06-2008 20:16
Poster: zalo
op kamers gaan is echt kloten==> VEEL te weinig plaats voor je gear

Toch heb ik wat kennissen die het enorm goed getroffen hebben. Kamer bestaat uit twee verdiepingen, en dan stuk of 6 kamertjes er in. Gezellig, veel ruimte. Ik wil ook veel connecties hebben tegen de tijd dat het nodig is.
Ft    posted on 06-06-2008 17:28
Poster: ceesietopc

Toch heb ik wat kennissen die het enorm goed getroffen hebben. Kamer bestaat uit twee verdiepingen, en dan stuk of 6 kamertjes er in. Gezellig, veel ruimte. Ik wil ook veel connecties hebben tegen de tijd dat het nodig is.

Tsja... maar dan moet het ook weer in je prijsklasse vallenWinking my eye want ik denk dat 2 verdiepingen en dan 6 kamertjes er in een flinke huur betekend Winking my eye
ceesietopc    posted on 07-06-2008 10:49
Ik weet geen getallen meer.. maar het viel echt heel erg mee.

This is an old Topic

No new postings for 6.169 days.
 Post CommentThat would be 205.6 months
or a whopping 16.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

238 Users online: 147 Guests (91 Unknown)
Pages generated today : 3.160
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.856.990