ik wil graag jullie mening horen over de stanton smx-401 (mischien heb je er al ervaring mee) dus daarom wil ik het graag weten......
What do you think about Stanton SMX-401 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
fijn mixertje voor zijn geld. knopjes zitten wat krap op elkaar, als je wat dikkere vingers hebt kan dat een probleem opleveren. geluidskwaliteit is prima , crossfader loopt lekker(is een p&g)
Minpunt -weer zo.n rare voedingskabel, dus als deze kapot gaat zal je een nieuwe moeten bestellen. vind die universele drietand stekkers dan toch beter(die ook op je pc zitten)
Een vriend van me heeft hem ook , en ik moet wel zeggen dat nu na een jaar een van de inputfadersd het al begeven heeft. ik moet daarbij wel zeggen dat de mixer op een rqdiostation wordt gebruikt en dat werkelijk iedereen er op draait(van hardhandig tot voorzichtig) zet je hem dus op je kamer en je draaqit er hoofdzakelijk zelf op , dan heb je ook zelf in de hand hoe lang de levensduur van je faders is. in iedergeval gaven de inputfaders wel de indruk dat ze absoluut langer meekonden dan een jaar. Echt top zijn ze ook niet, maar wel goped genoeg voor thuis gebruik.
persoonlijke mening :vind de layout van de mixer te petieterig om lekker te kunnen werken ! knopjes zijn ook van zichzelf al wat klein waardoor je het gevoel hebt ze fijn te willen knijpen om ze maar goed vast te blijven houden! daarbij zijn ze ook nog eens van keihard plastic wat ze glibberig maakt ! knoppen horen het liefst van ijzer met profiel te zijn en anders als tweede optie van ruber, maar zekerniet van plastic(maar dat is mijn persoonlijke mening) ik zou zeggen ga er eens mee spelen ! succes
No new postings for 7.171 days. Post CommentThat would be 239 months or a whopping 19.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.