Draaien met Reloops RP-1s  (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

GK    posted on 02-06-2008 15:19
Goeie middag allemaal,

ik heb de laatste tijd zitten kijken naar een DJ setje voor Drive-inn's. Ik zit momenteel wel nog een beetje met een beperkt budget en zat te kijken naar de volgende set:

- 2 x Reloop RMP-1
- 1 x Reloop RMX 30 BlackFire Edition

Mijn vraag is nu naar jullie of het geen probleem zou mogen zijn om met een set als deze te draaien? Ik weet dat het een beginners setje is, maar de kwaliteit van de spelers zou me toch kunnen overhalen om deze aan te schaffen en ze passen nog mooi binnen het budget. Wat me alleen bezig houdt, is dat men zegt dat de knoppen na een kleine tijd beginnen tegen te werken. In hoeverre is dit correct?

Mochten er betere alternatieven zijn voor een dergelijke prijs, sta ik daar altijd voor open. Ik heb ook zitten kijken naar de Pioneer CDJ-100's, maar dan vond ik de Reloop er toch beter uit komen.

Alvast bedankt.

What do you think about Draaien met Reloops RP-1s ??

Vote :   

kippebotje    posted on 03-06-2008 17:17
Poster: DJ-Xtremer
Ik vind de Jog erg gevoelig. Ik heb ze bij verschillende vrienden en winkels getest en vind dat toch wel een minpunt:P.

Je kan de gevoeligheid ook instellen van de Jog zo dat i wat later reageertWinking my eye

Ik heb zelf 2 RMP2's het zijn zekker lekkere begin spelers,Bij mij begon de cue knop al naar 2 maanden te hangenCryMaar dat is netjes verholpen en had me spellers binnen 10 dagen weer terugCry
CDJ-850 < RMX40 USB > CDJ-850 / HDJ 2000 Black Edition
User edit by kippebotje on 03-06-2008 @ 17:17:56 (1%)
D-Ray    posted on 03-06-2008 19:15
Poster: kippebotje

Je kan de gevoeligheid ook instellen van de Jog zo dat i wat later reageertWinking my eye

Ik heb zelf 2 RMP2's het zijn zekker lekkere begin spelers,Bij mij begon de cue knop al naar 2 maanden te hangenCryMaar dat is netjes verholpen en had me spellers binnen 10 dagen weer terugCry
  Bleef bij jou het knopje hangen... ik heb welleens met die playknop.. dat als ik in wil mixen.. dat ie gewoon niet reageerde.. en dus te laat inmixte.. en de jog van de rmp 2 is stroever dan die van de rmp 1.. rmp 1 kun je het beste vergelijken met de cdj 800 kwa gevoeligheid
kippebotje    posted on 03-06-2008 19:56
Poster: D-Ray
Bleef bij jou het knopje hangen... ik heb welleens met die playknop.. dat als ik in wil mixen.. dat ie gewoon niet reageerde.. en dus te laat inmixte.. en de jog van de rmp 2 is stroever dan die van de rmp 1.. rmp 1 kun je het beste vergelijken met de cdj 800 kwa gevoeligheid

Bij mijn deed de play dat ook heel soms maar vooral de cue deed het niet goed bleef hangen of reageerde niet helemaal niet,Ook had ik soms dat hij de cd weer terug gooide.
CDJ-850 < RMX40 USB > CDJ-850 / HDJ 2000 Black Edition
right1    posted on 03-06-2008 21:59
Ik dacht al op de titel te zien dat je de rp-1000 bedoelde ( belt drives).
Blijkbaar niet.

This is an old Topic

No new postings for 5.950 days.
 Post CommentThat would be 198.3 months
or a whopping 16.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

83 Users online: 4 Guests (79 Unknown)
Pages generated today : 9.117
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 228.927.029