Ik heb nu sinds maart mijn 1e denon dn-s1000 gekocht, alleen begint de pitch-fader nu een beetje raar te doen. Ik was vanmiddag weer ff lekker aan het mixen en toen kwam ik erachter dat de pitch af en toe niet reageert. Ook al beweeg je hem op en neer, je ziet het pitch percentage niet veranderen en de snelheid van je nummer verandert ook niet.
Weet iemand mss waar het aan kan liggen?
Ps: Ik had de pitch wel aanstaan.
http://www.djmillhouse.nl
What do you think about Pitch-fader op de dn-s1000 doet raar ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
@ DJadmin: Ik zal ff naar de nieuwste update kijken en als het dan alsnog is dan meldt ik het hier wel weer ff en kijk of ik hem terug stuur. Ik heb trouwens nog garantie, heb hem eind maart 2008 gekocht. :P
Je kunt proberen heel hard in de opening van de fader te blazen en de fader een paar keer snel heen en weer te halen (van uiteinde tot uiteinde). Misschien zit er wat stof tussen.
Als dat niet helpt : terug naar de winkel ermee.
Let the BASS be louder
This is an old Topic
No new postings for 5.974 days. Post CommentThat would be 199.1 months or a whopping 16.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.