De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 14) (41/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Nvie    posted on 30-05-2008 07:33

What do you think about De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 14) ??

Vote :   

Adrien1989    posted on 14-07-2008 00:14
nou ik weet niet hor, de meeste kroegen hier als ik daar rond uurtje of 1 langsrij, nog nooit zoveel mensen buiten gezien om die tijd, staan allemaal te roken, en die mensen maken herrie enzo, zeker wel meer overlast, als het terras bij een kroeg om 11 uur dicht gaat is het een stuk stiller om 1 uur buiten dan als er tientallen mensen staan te roken.
Bartjuh74    posted on 14-07-2008 00:20
t ligt er waarschijnlijk ook aan wat vooor publiek etc.
hier is het echt alleen maar jongeren.. want er is nou niet echt een plek waar we heen kunnen gaan als alternatief :P, dus dan gezellig(wat kan leiden tot overlast) buiten een peukie rokn bij de kroeg :D
lekker met meneertje beveiliger  praten Happy, laughing
Adrien1989    posted on 14-07-2008 00:28
Staan hier ook de halve avond buiten:P. Whewhe, word lnog wat in de winterWinking my eye. 0128392 mensen zijn trouwens ook gestopt vanaf 1 juli hé. Ben er niet echt minder om gaan roken, alleen op vrijdag en zaterdag nacht rook ik niet meer bijna 2 pakjes maar hou ik het gewoon op bijna 1 pakje p dag:P.
Illusion    posted on 14-07-2008 02:05

Mensen Mensen! Mededeling!

Gewoon ff.

Mijn track wordt echt geweldig:d Wat een heerlijk nummer.

22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Bartjuh74    posted on 14-07-2008 07:55
Poster: Adrien1989
Staan hier ook de halve avond buiten:P. Whewhe, word lnog wat in de winterWinking my eye. 0128392 mensen zijn trouwens ook gestopt vanaf 1 juli hé. Ben er niet echt minder om gaan roken, alleen op vrijdag en zaterdag nacht rook ik niet meer bijna 2 pakjes maar hou ik het gewoon op bijna 1 pakje p dag:P.

ik nu ook 1 pakje per dag & vrijdag zaterdag niet meer 2, bespaard me veel geld :D(ahum..) 8 euro per week :P

Trouwens.. weet iemand waar Beerbo is??
Hij vroeg om me specificaties van me platenspelers voor in de Gearbase(2 weken terug) Maar geen reactie meer gekregen van hem.. is er iemand anders die de Gearbase ook bijwerkt ofzo?
User edit by Bartjuh74 on 14-07-2008 @ 08:10:33 (50%)
Bartjens    posted on 14-07-2008 10:04
Ook een lelijk verhaaltje Cry:

Russische lasershow verblindt festivalgangers
Uitgegeven: 14 juli 2008 09:35

MOSKOU - Tientallen jonge festivalgangers zijn verblind geraakt door een lasershow op een dansfestival bij Moskou. Dokters vrezen dat de schade onherstelbaar is, berichtte dagblad Kommersant maandag.

"Meer dan dertig mensen in de leeftijd van 16 tot 30 jaar zijn in het ziekenhuis terechtgekomen met dezelfde diagnose: verbrand netvlies", aldus een van de artsen. In sommige gevallen is het gezichtsverlies 80 procent.

Het is zeer onwaarschijnlijk dat dit kan worden hersteld.

De festivalgangers zeiden dat ze verblind raakten toen lasers, die de lucht moesten verlichten, op de menigte werden gericht. "Ik zag direct een zwarte vlek, net zoals wanneer je naar de zon kijkt", zei een van de patiënten.
www.djbrowbeat.com
Max-E    posted on 14-07-2008 10:55
Poster: Bartjuh74

ik nu ook 1 pakje per dag & vrijdag zaterdag niet meer 2, bespaard me veel geld :D(ahum..) 8 euro per week :P

Trouwens.. weet iemand waar Beerbo is??
Hij vroeg om me specificaties van me platenspelers voor in de Gearbase(2 weken terug) Maar geen reactie meer gekregen van hem.. is er iemand anders die de Gearbase ook bijwerkt ofzo?

er zijn er meerdere! maar ik denk dat beerbo op vakantie is ofsoWinking my eye

EDIT: 1007ste post!!! De mod's lopen achter:P
User edit by Max-E on 14-07-2008 @ 11:00:37 (11%)
LouisCasper    posted on 14-07-2008 12:40
Poster: Bartjuh74
k geef je een tip ga niet in een special rokershok staan!!!
Niet normaal.. enige wat je ruikt is nicotine.. echt alleen maar nicotine!!!
en WARM!! niet normaal.. ben maar buiten gaan staan om te roken :P
tis alln maar slechter op geworde!!!

Gelukkig rook ik niet!Winking my eye
http://www.louiscasper.com
LouisCasper    posted on 14-07-2008 12:41
Poster: Bartjens
Ook een lelijk verhaaltje Cry:

Russische lasershow verblindt festivalgangers
Uitgegeven: 14 juli 2008 09:35

MOSKOU - Tientallen jonge festivalgangers zijn verblind geraakt door een lasershow op een dansfestival bij Moskou. Dokters vrezen dat de schade onherstelbaar is, berichtte dagblad Kommersant maandag.

"Meer dan dertig mensen in de leeftijd van 16 tot 30 jaar zijn in het ziekenhuis terechtgekomen met dezelfde diagnose: verbrand netvlies", aldus een van de artsen. In sommige gevallen is het gezichtsverlies 80 procent.

Het is zeer onwaarschijnlijk dat dit kan worden hersteld.

De festivalgangers zeiden dat ze verblind raakten toen lasers, die de lucht moesten verlichten, op de menigte werden gericht. "Ik zag direct een zwarte vlek, net zoals wanneer je naar de zon kijkt", zei een van de patiënten.

Wow, heftig. Waarom hangen ze dan ook zo'n laser op.
http://www.louiscasper.com
Bartjens    posted on 14-07-2008 12:48
Normaal zijn zulke lasers mooi voor effecten in de lucht BOVEN het publiek, hier ging er waarschijnlijk iets mis, of ze hebben er totaal geen kaas van gegeten :S
www.djbrowbeat.com
Nvie    posted on 14-07-2008 12:58
Inmiddels al weer 1010 posts... verder in deel 15!

Lead    posted on 14-07-2008 23:58
Hier is deze te vinden :  De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 15)
Let the BASS be louder

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

160 Users online: 12 Guests (148 Unknown)
Pages generated today : 2.692
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.365.610