Mensen Mensen! Mededeling!
Gewoon ff.
Mijn track wordt echt geweldig:d Wat een heerlijk nummer.
Poster: Adrien1989
Staan hier ook de halve avond buiten:P. Whewhe, word lnog wat in de winter. 0128392 mensen zijn trouwens ook gestopt vanaf 1 juli hé. Ben er niet echt minder om gaan roken, alleen op vrijdag en zaterdag nacht rook ik niet meer bijna 2 pakjes maar hou ik het gewoon op bijna 1 pakje p dag:P.
Poster: Bartjuh74
ik nu ook 1 pakje per dag & vrijdag zaterdag niet meer 2, bespaard me veel geld :D(ahum..) 8 euro per week :P
Trouwens.. weet iemand waar Beerbo is??
Hij vroeg om me specificaties van me platenspelers voor in de Gearbase(2 weken terug) Maar geen reactie meer gekregen van hem.. is er iemand anders die de Gearbase ook bijwerkt ofzo?
Poster: Bartjuh74
k geef je een tip ga niet in een special rokershok staan!!!
Niet normaal.. enige wat je ruikt is nicotine.. echt alleen maar nicotine!!!
en WARM!! niet normaal.. ben maar buiten gaan staan om te roken :P
tis alln maar slechter op geworde!!!
Poster: Bartjens
Ook een lelijk verhaaltje:
Russische lasershow verblindt festivalgangers
Uitgegeven: 14 juli 2008 09:35
MOSKOU - Tientallen jonge festivalgangers zijn verblind geraakt door een lasershow op een dansfestival bij Moskou. Dokters vrezen dat de schade onherstelbaar is, berichtte dagblad Kommersant maandag.
"Meer dan dertig mensen in de leeftijd van 16 tot 30 jaar zijn in het ziekenhuis terechtgekomen met dezelfde diagnose: verbrand netvlies", aldus een van de artsen. In sommige gevallen is het gezichtsverlies 80 procent.
Het is zeer onwaarschijnlijk dat dit kan worden hersteld.
De festivalgangers zeiden dat ze verblind raakten toen lasers, die de lucht moesten verlichten, op de menigte werden gericht. "Ik zag direct een zwarte vlek, net zoals wanneer je naar de zon kijkt", zei een van de patiënten.