De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 14) (2/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Nvie    posted on 30-05-2008 07:33

What do you think about De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 14) ??

Vote :   

Adrien1989    posted on 30-05-2008 17:02
Lache
Bastian    posted on 30-05-2008 18:15

Weet iemand of je de (digitale) albumhoes die je in windows media player bij je track ziet gewoon op kan slaan als afbeelding en hoe dit werkt?

Flexii    posted on 30-05-2008 18:22
Poster: Bastian

Weet iemand of je de (digitale) albumhoes die je in windows media player bij je track ziet gewoon op kan slaan als afbeelding en hoe dit werkt?

die heb je al opgeslagen op je pc als het goed is,, maar dat zijn meestal verborgen bestandenWinking my eye,, moet je ff met windowsverkenner naar kijken
JollyJunkie    posted on 30-05-2008 19:03
Wat kan der aan de hand zijn met mijn Jack Cry (van mengpaneel naar versterker)
Een box geeft veel minder geluid dan de andere en als ik ze omwissel geeft de andere box veel minder geluid, dus het moet aan het kabeltje liggen maar die heb ik net nieuw in de winkel gekocht.
Er is nog niks mee gebeurt, het heeft de grond nog niet eens aangeraakt :P
yogum    posted on 30-05-2008 19:12
partysquad vond ik niet zo leuk als ik dacht, live :P Maar toch vet Happy, laughing (en misschien vind jij ze wel leuk(er)! :D)

Maar Roos, je gaat dus naar Emporium? Woon er eigenlijk praktisch naast. Of nouja, 5 minuutjes fietsen. Misschien volgend jaar dat ik echt ga, maar ben nog geen 18. En het lijkt me wel een slik-festijn daar zeg, of valt dat wel mee? Happy, laughing
Flexii    posted on 30-05-2008 19:15
Poster: JollyJunkie
Wat kan der aan de hand zijn met mijn Jack Cry (van mengpaneel naar versterker)
Een box geeft veel minder geluid dan de andere en als ik ze omwissel geeft de andere box veel minder geluid, dus het moet aan het kabeltje liggen maar die heb ik net nieuw in de winkel gekocht.
Er is nog niks mee gebeurt, het heeft de grond nog niet eens aangeraakt :P

niet per ongeluk aan de balans gezeten op je mixeer?
JollyJunkie    posted on 30-05-2008 19:41
Nee, dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken Winking my eye
Roos    posted on 30-05-2008 20:18
Poster: yogum
Maar Roos, je gaat dus naar Emporium? Woon er eigenlijk praktisch naast. Of nouja, 5 minuutjes fietsen. Misschien volgend jaar dat ik echt ga, maar ben nog geen 18. En het lijkt me wel een slik-festijn daar zeg, of valt dat wel mee? Happy, laughing

Nou ik vind het geen slik-festijn. Het is daar echt zien om gezien te worden en muziek komt op plaats 2 (zo komt het bij mij over). Voor mij is het meer een festival lekker dichtbij (ong. 13 min. met de auto).
Véééélll bekende waarmee ik heerlijk kan ouwehoeren!
bastianhecker    posted on 30-05-2008 21:26
morgen voor de kenners en minimal lovers, 8bahn in unitas wageningen naar meerdere edities in zowel unitas als Luxor. Nu terug in unitas. Dope feest niet te geloven van 11 tot 5 en de entree is iets van 5,50!
Flexii    posted on 30-05-2008 21:45
pff wat is de vrijdagavond tot 23.00 uur toch saai als je niet hoeft te draaien of werken, en je vriendin moet wel werkenCry verveel me kapot:P,, straks maar eens het nieuwe Urban Eclectic dance-café checken in de stad:P
zalo    posted on 30-05-2008 21:45
een vraagje hoe verander je de foto van je dj-booth??
Berbo    posted on 30-05-2008 21:46
dat kan niet.....
je zult een nieuwe booth moeten aanmaken
Roos    posted on 30-05-2008 21:47
Poster: bastianhecker
morgen voor de kenners en minimal lovers, 8bahn in unitas wageningen naar meerdere edities in zowel unitas als Luxor. Nu terug in unitas. Dope feest niet te geloven van 11 tot 5 en de entree is iets van 5,50!

Unitas ja daar heb ik verschillende keren gedraaid. Laatste keer was in 2005 samen met Fuser net voor cosmic gate. Leuke line-up ja! (beter als Emporium Winking my eye )
zalo    posted on 30-05-2008 22:06
klopt dat dat je dan een maand moet wachten?
bastianhecker    posted on 30-05-2008 23:16
Poster: Roos

Unitas ja daar heb ik verschillende keren gedraaid. Laatste keer was in 2005 samen met Fuser net voor cosmic gate. Leuke line-up ja! (beter als Emporium Winking my eye )

zozo, bdj hier. Is er enige kans dat je daar binnekort nog een keertje staat? dan kan jij vast wel regelen dat ik op de gastenlijst kom te staan!:D
Stefjuuh    posted on 31-05-2008 01:27
Zooo.. net terug van mn schoolfeest.. was een drive in van ultimate schoolparty, vond die DJ af en toe teveel lullen en af en toe te snel mixen.. maar ach.. t was gezellig! Wel erg warm.. muziek sloeg af en toe over, stond zelf niet vlakbij booth, maar andere gozer zei dat de pio half uitviel.. (vanwege warmte)

Ik duik zo maar eens mn nest in..

Tis al laat..:P
NielsR    posted on 31-05-2008 03:42
Poster: Stefjuuh
Zooo.. net terug van mn schoolfeest.. was een drive in van ultimate schoolparty, vond die DJ af en toe teveel lullen en af en toe te snel mixen.. maar ach.. t was gezellig! Wel erg warm.. muziek sloeg af en toe over, stond zelf niet vlakbij booth, maar andere gozer zei dat de pio half uitviel.. (vanwege warmte)

Ik kom juist terug van een vat twas echt goeie muziek ook lekkere electro echt niceCry
Xitrate    posted on 31-05-2008 08:51
Poster: Stefjuuh

Ultimate schoolparty Cry Die kwamen ook bij onze school langs, maar niemand ging er naartoe al vanwege de naam Cry
Stefjuuh    posted on 31-05-2008 09:01
Haha.. tjah.. bij ons was dat vantevoren niet duidelijk.. Je moest wel blazen bij binnenkomst enzo..:p

Wat ik vergeten was om te zeggen.. hij draaide alleen maar flophop en apres ski.. (t was 35 graden binnen fsow..:S) Om half 12 (toen de kleinere wegmoesten) draaide hij destination calabria en toen nog een paar dance nummers, om vervolgens weer terug te gaan naar de hiphop.. Ach.. Ik zal er mee moeten leven...

Ja, ik ben alweer wakker...Om 5 uur al, t was al licht..>.> Gelukkig kon ik weer in slaap vallen!
Wout-r    posted on 31-05-2008 12:28
Zo dat was me het avondje wel gister! :D
Eerst gedraaid in Arnhem op 2 Denon DN 6000's (4 decks dus Winking my eye) Ging lekker! Toen gauw naar huis om mn spullen thuis neer te leggen, toen weer terug naar Arnhem naar Final XM in Manhattan, lekkere muziek, kheb me goed vermaakt! Kwas om half 5 weer thuis!
Berbo    posted on 31-05-2008 16:13
ik ben zonet in de mediamarkt gevraagt om demo's te gaan geven op een hercules :P
maar ik kreeg er niet voor betaald, dus gaat het feest niet door Cry
_Ivan_    posted on 31-05-2008 17:19
Poster: Beerbo
ik ben zonet in de mediamarkt gevraagt om demo's te gaan geven op een hercules :P

Is toch leuke promotie? De media markt in Arnhem neem ik aan?
Feel&.Celebrate.Life!
Berbo    posted on 31-05-2008 17:38
jep... maar ik doe het niet, omdat ik niet graag draai op een hercules (synq knop Cry) en omdat er dan toch wel even 4 uur van mijn dag weggehapt is....
Bouncy    posted on 31-05-2008 20:41
Weetje hoe handig zoiets is om je set voor te bereiden?
Stefjuuh    posted on 31-05-2008 21:26
Poster: Beerbo

Hmm.. tis dat ik niet in omgeving arnhem woon, anders was t me wel leuk geleken (wat een zinsbouw..:S) voor 1 keertje..
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

154 Users online: 11 Guests (143 Unknown)
Pages generated today : 2.651
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.365.569