Weet iemand of je de (digitale) albumhoes die je in windows media player bij je track ziet gewoon op kan slaan als afbeelding en hoe dit werkt?
Poster: BastianWeet iemand of je de (digitale) albumhoes die je in windows media player bij je track ziet gewoon op kan slaan als afbeelding en hoe dit werkt?
Poster: JollyJunkie
Wat kan der aan de hand zijn met mijn Jack(van mengpaneel naar versterker)
Een box geeft veel minder geluid dan de andere en als ik ze omwissel geeft de andere box veel minder geluid, dus het moet aan het kabeltje liggen maar die heb ik net nieuw in de winkel gekocht.
Er is nog niks mee gebeurt, het heeft de grond nog niet eens aangeraakt :P
Poster: yogum
Maar Roos, je gaat dus naar Emporium? Woon er eigenlijk praktisch naast. Of nouja, 5 minuutjes fietsen. Misschien volgend jaar dat ik echt ga, maar ben nog geen 18. En het lijkt me wel een slik-festijn daar zeg, of valt dat wel mee?
Poster: bastianhecker
morgen voor de kenners en minimal lovers, 8bahn in unitas wageningen naar meerdere edities in zowel unitas als Luxor. Nu terug in unitas. Dope feest niet te geloven van 11 tot 5 en de entree is iets van 5,50!
Poster: Roos
Unitas ja daar heb ik verschillende keren gedraaid. Laatste keer was in 2005 samen met Fuser net voor cosmic gate. Leuke line-up ja! (beter als Emporium)
Poster: Stefjuuh
Zooo.. net terug van mn schoolfeest.. was een drive in van ultimate schoolparty, vond die DJ af en toe teveel lullen en af en toe te snel mixen.. maar ach.. t was gezellig! Wel erg warm.. muziek sloeg af en toe over, stond zelf niet vlakbij booth, maar andere gozer zei dat de pio half uitviel.. (vanwege warmte)
Ik duik zo maar eens mn nest in..
Tis al laat..:P
Poster: Stefjuuh
Zooo.. net terug van mn schoolfeest.. was een drive in van ultimate schoolparty, vond die DJ af en toe teveel lullen en af en toe te snel mixen.. maar ach.. t was gezellig! Wel erg warm.. muziek sloeg af en toe over, stond zelf niet vlakbij booth, maar andere gozer zei dat de pio half uitviel.. (vanwege warmte)
Ik duik zo maar eens mn nest in..
Tis al laat..:P
Poster: Beerbo
ik ben zonet in de mediamarkt gevraagt om demo's te gaan geven op een hercules :P
maar ik kreeg er niet voor betaald, dus gaat het feest niet door
Poster: Beerbo
ik ben zonet in de mediamarkt gevraagt om demo's te gaan geven op een hercules :P
maar ik kreeg er niet voor betaald, dus gaat het feest niet door
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.