De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 14) (19/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Nvie    posted on 30-05-2008 07:33

What do you think about De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 14) ??

Vote :   

A-flex    posted on 15-06-2008 22:08
wie heeft er Tip's voor een betere verkoop van je spullen??
User edit by A-flex on 15-06-2008 @ 22:08:44 (40%)
Flexii    posted on 15-06-2008 22:11
Poster: A-flex

jij zit natuurlijk nog steeds met die baskasten van je, weet je wat het is, veel mensen hebben dat geld gewoon niet, en alleen drive-in djs hebben interesse in zo'n baskasten, dus je moet gewoon geluk hebben, verder is er niet zo veel aan te doenWinking my eye
Jorrit    posted on 15-06-2008 22:11
Poster: Bastian
Kwam net nog een plaat tegen die ik in groep 7 helemaal the bomb vond:P
Chicks On Speed!

Baas! helemaal vergeten!

Deze plaat zoek ik dus zo lang... DJ Lin draaide hier ooit een beukende techno remix van in Escape... los dat ik ging... ff beatporten!

[edit:] kan iemand me helpen met die remix? nergens te vinden... ook het origneel is overigens niet echt te vinden... legaal...
Mod edit by Jorrit on 15-06-2008 22:16 (44%)
NielsR    posted on 15-06-2008 22:31
Poster: A-flex

Goede fotos maken en zoveel mogelijk sites zetten, ik kan me zelfs herinneren dat er ooit een studie is geweest als je erbij schrijft 100 procent tevreden of geld terug de verkoop erg zou boosten.
JollyJunkie    posted on 15-06-2008 22:45
Het viel me net pas op dat ze in Dj Chuckie ft QF - kan niet van die sletten houden, zeggen pie-jo-neers.
Spreek ik het dan altijd verkeerd uit; Paj-jo-neers ? :P
Wat is et nou Winking my eye?
OneSixty    posted on 15-06-2008 22:53
Poster: JollyJunkie
Het viel me net pas op dat ze in Dj Chuckie ft QF - kan niet van die sletten houden, zeggen pie-jo-neers.
Spreek ik het dan altijd verkeerd uit; Paj-jo-neers ? :P
Wat is et nou Winking my eye?

pajoneeeers  , op zen engels duss
OneSixty    posted on 16-06-2008 12:00
Poster: Beerbo
zoo... gister een feestje gehad van mijn vriendin  was op zich wel leuk, maar de dj was echt bagger... volgensmij had hij nog nooit van de pitch knop gehoord! en daar betaalde ze dan 80 euro voor.....

waarom draaide je zelf niet ? :p
Flexii    posted on 16-06-2008 14:35
Poster: Lightzone

ja dat vroeg ik me ook al af:P,, ik bedoel dat hoeft mijn vriendin niet te proberen een andere DJ in te huren voor haar verjaardag:P haha
Flexii    posted on 16-06-2008 15:39
is er iemand die weet waar ik een mp3 kan uploaden (gratis) van 52 mb groot??
sanderk    posted on 16-06-2008 15:50
bastianhecker    posted on 16-06-2008 18:32
Poster: Flexii

ja dat vroeg ik me ook al af:P,, ik bedoel dat hoeft mijn vriendin niet te proberen een andere DJ in te huren voor haar verjaardag:P haha

haha, meteen echtscheiding aanvragen,

zo ken ik nog een leuk verhaal.

Vriend van mij vertelde mij dat zijn ergste nachtmerrie was dat als hij met een meisje aan het zoenen was ze opeens een scheet liet! hahaha.

Wat hoor ik later die dag dat een vriend van mij met iemand had gezoend en ze had toen een scheet gelaten maar dan niet een kleintje maar ook echt een volle!Cry
Xitrate    posted on 16-06-2008 18:37
Poster: bastianhecker

Vriend van mij vertelde mij dat zijn ergste nachtmerrie was dat als hij met een meisje aan het zoenen was ze opeens een scheet liet! hahaha.

Wat hoor ik later die dag dat een vriend van mij met iemand had gezoend en ze had toen een scheet gelaten maar dan niet een kleintje maar ook echt een volle!Cry

Riiiiiiiiiight :P
Nandi    posted on 16-06-2008 18:40
Poster: bastianhecker

Aleeuh Cry 
Bastian    posted on 16-06-2008 19:01
Haha bij ons ging er een foto door de school van een meisje die naakt foto's van haar zelf maakte en naar haar (ex) vriendje stuurde en hij had deze laten uitlekken, afgang!!!!
Berbo    posted on 16-06-2008 19:11
Poster: Lightzone

dat had ik haar ook wel voorgesteld, maar ze zei dat ik gewoon lekker mee moest feesten, en dat wilde ik zelf liever ook welHappy, laughing
uiteindelijk had ik op het einde van het feest de dj nog wel even geleert wat je met een pitch fader kan doen behalve gekke stemmetjes maken :P
Flexii    posted on 16-06-2008 19:13

dat had ik haar ook wel voorgesteld, maar ze zei dat ik gewoon lekker mee moest feesten, en dat wilde ik zelf liever ook welHappy, laughing
uiteindelijk had ik op het einde van het feest de dj nog wel even geleert wat je met een pitch fader kan doen behalve gekke stemmetjes maken :P

omfgCry.. waar haal je dan zo'n DJ vandaan, kijk jou en haar punt kan ik opzich wel begrijpen lekker meefeesten enzo,, maar kies dan een fatsoenlijke dj:P haha
MoXeGy    posted on 16-06-2008 19:15
@bastian dat soort grappen ken ik meer, laatst nog een filmpje ervan gezien, en dat voor 13/14 jarige meisjes -_-
User edit by MoXeGy on 16-06-2008 @ 19:15:57 (9%)
djmaarten    posted on 16-06-2008 19:24

dan kom je ook uit een ei als je dat niet snapt...
JollyJunkie    posted on 16-06-2008 19:30
Dat van dat ei zei je ook al in het grote EK topic "D
Nieuwe uitspraak geleerd? :P
djmaarten    posted on 16-06-2008 19:31
Poster: JollyJunkie
Dat van dat ei zei je ook al in het grote EK topic "D
Nieuwe uitspraak geleerd? :P
 hahah ik wist dat er iemand op ging reagerenWinking my eye. maar nee ik weet niet ik dacht er aan, en toen daarna dacht ik pas owja dat zei ik net ook al:P toevallig:P
Illusion    posted on 16-06-2008 19:43
ff een nieuwtje

Vandaag contact gehad met Zatox en ga vanavond een paar samples opsturen. Hij is geïnterreseerd en ziet een mogelijkheid om mijn tracks op zijn label te laten uitkomen.

Dit gaat natuurlijk niet in een keer.. maar zit een mogelijkheid in
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Flexii    posted on 16-06-2008 19:43
Poster: MoXeGy
@bastian dat soort grappen ken ik meer, laatst nog een filmpje ervan gezien, en dat voor 13/14 jarige meisjes -_-

ja het is ook wat met die jeugd van tegenwoordig he,, het is ook al niet vreemd meer dat je meiden van 14 jaar tegen komt met stappen en dan straalbezopen, zwaaar iritiant overigens, daarom ga ik ook eigenlijk alleen nog maar naar cafées en discotheken waar entree 18 is daar komen die teminste zeker niet binnen..
Illusion    posted on 16-06-2008 19:47
Poster: Bastian
Kwam net nog een plaat tegen die ik in groep 7 helemaal the bomb vond:P
Chicks On Speed! 

O GOD:D bij ons was het deze!

KLIK HIER om deze geweldige slechte track te beluisteren.

Back to the 90ties    :     2 Unlimited - No Limit
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 16-06-2008 @ 19:47:49 (5%)
Flexii    posted on 16-06-2008 19:49
Poster: Illusion

O GOD:D bij ons was het deze!

KLIK HIER om deze geweldige slechte track te beluisteren.

Back to the 90ties    :     2 Unlimited - No Limit

dat meen je niet ik heb dat altijd zo'n kut track gevonden heCry
Roov    posted on 16-06-2008 20:07
Vandaag te horen gekregen dat ik mee draai op het schoolfeest! Heb er super veel zin in :P Aanstaande vrijdag is het. Foto's krijgen jullie natuurlijk als eerste te zien bij party pictures!
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

151 Users online: 15 Guests (136 Unknown)
Pages generated today : 23.678
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.923.140