Poster: A-flex
wie heeft er Tip's voor een betere verkoop van je spullen??
Poster: Bastian
Kwam net nog een plaat tegen die ik in groep 7 helemaal the bomb vond:P
Chicks On Speed!
Poster: A-flex
wie heeft er Tip's voor een betere verkoop van je spullen??
Poster: JollyJunkie
Het viel me net pas op dat ze in Dj Chuckie ft QF - kan niet van die sletten houden, zeggen pie-jo-neers.
Spreek ik het dan altijd verkeerd uit; Paj-jo-neers ? :P
Wat is et nou?
Poster: Beerbo
zoo... gister een feestje gehad van mijn vriendinwas op zich wel leuk, maar de dj was echt bagger... volgensmij had hij nog nooit van de pitch knop gehoord! en daar betaalde ze dan 80 euro voor.....
Poster: Lightzone
waarom draaide je zelf niet ? :p
Poster: Flexii
ja dat vroeg ik me ook al af:P,, ik bedoel dat hoeft mijn vriendin niet te proberen een andere DJ in te huren voor haar verjaardag:P haha
Poster: bastianhecker
haha, meteen echtscheiding aanvragen,
zo ken ik nog een leuk verhaal.
Vriend van mij vertelde mij dat zijn ergste nachtmerrie was dat als hij met een meisje aan het zoenen was ze opeens een scheet liet! hahaha.
Wat hoor ik later die dag dat een vriend van mij met iemand had gezoend en ze had toen een scheet gelaten maar dan niet een kleintje maar ook echt een volle!
Poster: bastianhecker
haha, meteen echtscheiding aanvragen,
zo ken ik nog een leuk verhaal.
Vriend van mij vertelde mij dat zijn ergste nachtmerrie was dat als hij met een meisje aan het zoenen was ze opeens een scheet liet! hahaha.
Wat hoor ik later die dag dat een vriend van mij met iemand had gezoend en ze had toen een scheet gelaten maar dan niet een kleintje maar ook echt een volle!
Poster: Lightzone
waarom draaide je zelf niet ? :p
Poster: Beerbo
dat had ik haar ook wel voorgesteld, maar ze zei dat ik gewoon lekker mee moest feesten, en dat wilde ik zelf liever ook wel![]()
uiteindelijk had ik op het einde van het feest de dj nog wel even geleert wat je met een pitch fader kan doen behalve gekke stemmetjes maken :P
Poster: Beerbodan kom je ook uit een ei als je dat niet snapt...
dat had ik haar ook wel voorgesteld, maar ze zei dat ik gewoon lekker mee moest feesten, en dat wilde ik zelf liever ook wel![]()
uiteindelijk had ik op het einde van het feest de dj nog wel even geleert wat je met een pitch fader kan doen behalve gekke stemmetjes maken :P
Poster: JollyJunkiehahah ik wist dat er iemand op ging reageren
Dat van dat ei zei je ook al in het grote EK topic "D
Nieuwe uitspraak geleerd? :P
Poster: MoXeGy
@bastian dat soort grappen ken ik meer, laatst nog een filmpje ervan gezien, en dat voor 13/14 jarige meisjes -_-
Poster: Bastian
Kwam net nog een plaat tegen die ik in groep 7 helemaal the bomb vond:P
Chicks On Speed!
Poster: Illusion
O GOD:D bij ons was het deze!
KLIK HIER om deze geweldige slechte track te beluisteren.
Back to the 90ties : 2 Unlimited - No Limit
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.