Poster: JollyJunkie
Wel een grappig ding als je teveel geld hebt en al alle beste DJ-gear hebt (er is natuurlijk geen beste gear, ik bedoel de gear de je het fijnste vind)
Maar als je nog een noob bent met bijna niks als gear kan je veel beter gewone gear kopen dan van deze bijna nutteloze extra's
Je kan met een mixer en 2 cd-spelers van 400 euro bij elkaar denk ik wel zo'n beetje hetzelfde dus....
Poster: Xitrate
Mja, jij hebt blijkbaar dan toch wel even 600 euro over, dus wat maakt het dan nog uit.
Poster: Xitrate
Dus als jij alle gear bij elkaar hebt die jij fijn vind werken denk je daarna dat je 'toch wel even 600 euro' over hebt en dan denk je ach laat ik het maar eens verspillen aan een of ander klein kutding waarvan de menigte zelfs nog gelooft dat je ermee kan mixen terwijl het een ontzettende prul is waar je niks fatsoenlijk op kan doen en alsof je in de trein even je setje speakers neer gaat zetten waardoor de mensen om je heen er weer last van hebben. Ook is mixen over alleen de headphone niet bepaald ideaalKortom, kutding. Mja, jij hebt blijkbaar dan toch wel even 600 euro over, dus wat maakt het dan nog uit.
Poster: justjustinWas innd leuk om er ff mee te spelen.. maar ook wennen... is zeker een leuk ding
MEE gespeeld zaterdag op riverdance!!!
Er stond een promo team....erg leuk!!!! werkt goed...maar heel gevoellig had ook niet anders verwacht,...
WAT EEN LEUK HEBBEDING
Best geinig ding, alleen ik zie me nog niet in de trein/vliegtuig zitten mixjes te maken. Voor (bijna) ut zelfde geld koop je een laptop.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.