Poster: RomanV
Ik heb vanaag mijn mixer binnen gekregen een numark DM 950.. maar nu zit vraag ik me af wat is phono.. en hoe moet ik het aansluiten op mn boxen
miss een noob vraag en in de verkeerde topic maar ik wist niet waar ik het anders moest zetten
dan sluit jej de speakers toch aan op de stereo !!??
Voor je boxen aan te sluiten doe je het volgende; je boxen aansluiten op je stereo dan van line-in (of aux) van je verstreken (met RCA aansluiting) naar de master-aansluiting (ook RCA aansluiting) gaan
maak er eens een foto van anders. ik denk dat je dan ook beter kan worden geholpen
grtz
het is al goed ik heb het net zelf gefixt ze doen het nu perfext alleen nu nog mn 2de box ff zoeken en aansluiten tnx allemaal
Je hebt phono en line ingangen. Die phono zijn dus voor platenspelers en line voor je cd spelers. Je zegt dat er niets uit je speakers komt wanneer je naar channel 2 schakelt. Boven de kanaalfaders zitten switches die je op phono en op line kan zetten. Heb je misschien niet een cd speler op de line ingang aangesloten en staat het switchje op phono? Staat je crossfader niet helemaal naar links?
Oh t is al klaar zie ik Handleiding van je mixer is trouwens ook een handig boekje
Poster: GDJe hebt phono en line ingangen. Die phono zijn dus voor platenspelers en line voor je cd spelers. Je zegt dat er niets uit je speakers komt wanneer je naar channel 2 schakelt. Boven de kanaalfaders zitten switches die je op phono en op line kan zetten. Heb je misschien niet een cd speler op de line ingang aangesloten en staat het switchje op phono? Staat je crossfader niet helemaal naar links?
Oh t is al klaar zie ik Handleiding van je mixer is trouwens ook een handig boekje