Poster: DJ-Xtremer
Je hebt al een Stanton 324 staan zie ik in je gallery... Waarom gebruik je niet zo'n set? Er zullen waarschijnlijk niet veel cursisten zijn met een MP3-cd'tje denk ik. En anders zou ik voor de Pioneer CDJ-800 gaan, er zit dan geen MP3 functie op maar er zijn maar weinig die met MP3-cd draaien volgens mij. Mixen is het belangrijkste, dat is nog het leukste ermee. Of de MK2 als je het nieuwste wilt. De RMP-2 is ook erg leuk! Heeft een heleboel functies alleen vind ik de jog een beetje te gevoelig, of ligt het aan mij? Voor de rest zou ik het niet weten...
Je kunt het mixen beter op vinyl leren hoor! Als je dan naar CD gaat zullen ze zien dat dat een stuk simpeler is!
Je kunt het mixen beter op vinyl leren hoor! Als je dan naar CD gaat zullen ze zien dat dat een stuk simpeler is!
Poster: Basrose
Waarom op vinyl leren als je toch niet van plan bent om vinyl te draaien?
Het hangt er maar helemaal van af welke style en welke richting je op wil.
Poster: BasroseDan leer je toch ook niet om even stiekem op je BPM tellers te kijken of wel:p. Ook dat moet je eigenlijk zonder kunnen maargoed back on topic!
Waarom op vinyl leren als je toch niet van plan bent om vinyl te draaien?
Het hangt er maar helemaal van af welke style en welke richting je op wil.
Het is toch veel beter om het te leren op een set TT's hoor. Dat moet je ze dan voorstellen denk ik...
Dan leer je toch ook niet om even stiekem op je BPM tellers te kijken of wel:p. Ook dat moet je eigenlijk zonder kunnen maargoed back on topic!
Poster: bambamstudio
jij hebt geen eigen bedrijf merk ik Klant is tot op zeker hoogte koning Ik wil iet eens cd spelers kopen
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.