Nou zijn inderdaad veel internetwinkels dozenschuivers. Een van de uitzonderingen vind ik www.new-line.nl. De eigenaar heeft zelf ook verstand van de spullen checkt alles na voor hij iets verstuurd. Het is dan ook niet de allergoedkoopste (internet-)zaak van Nederland, maar levert wel kwalitiet, eerlijke adviezen en dergelijke.
En bedenk een ding: veilig en goedkoop staan zo'n beetje rechttegenover elkaar wat dit soort dingen betreft. Of je koopt iets veilig en bent duur uit, of je koopt iets goedkoop bij een winkel die het apparaat naar de leverancier terugsturen als er iets mis is en je krijgt er geen vervanging voor en moet een maand wachten...
Zelfde 'probleem' heb ik namelijk met mijn cd-spelers (Numark Axis 9). Ik vind Conijn een prima leverancier, maar zou vooral daarvoor gaan als ik (semi-)professioneel bezig was met mijn apparatuur. Voor thuisgebruik vind in Dj Stunter weer te goedkoop en ze liegen ook nog eens - als ze iets terugsturen naar Numark duurt het zo'n vier weken voor het terug is.
Dus ga ik _denk ik_ voor new-line. Ik ben een grote twijfelaar en het zal nog wel even duren voor ik de knoop doorhak (zit te denken morgen maar eens naar het bos te lopen (500 meter verderop hier in Zeeland
en daar wat dingen te overdenken, waaronder dit). Tenslotte kan je ook een derde cd-speler (een Axis 4 of zo) bij de twee Numark Axis 9's kopen bij DJ Stunter en nauwelijks duurder uit zijn dan bij Conijn. Maar dan bespaar je je niks en ik heb maar twee volledige kanalen op mijn mengpaneel (<--)...
(Maar heb een aux die ik zou kunnen gebruiken voor een tweede cd-speler en uiteraard is het ook nog mogelijk om hem te splitten op de twee line-kanalen erachter)