Aankoop via Internet
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Ace    posted on 16-06-2005 00:38
Hallo,

Ik ben van plan om een ecler nuo5 (of djm-600?) te kopen. Nu ben ik op zoek naar een plaats/site/winkel waar ik hem veilig (garantie/schade) en goedkoop kan kopen.

Kan iemand mij soms helpen? Waar wel en waar zeker niet ?

THx

What do you think about Aankoop via Internet ??

Vote :   

Lead    posted on 16-06-2005 01:05
Check de Pioneer site voor adressen in belgie waar je in ieder geval de djm-600 kunt proberen. Ik denk dat de meeste ook de Nuo 5 wel hebben staan, en waarschijnlijk nog wel meer. Neem een paar cdtjes mee en ga uitproberen welke je de beste vind.

Internet kan goedkoper zijn, maar je moet dan een betrouwbaar adres hebben en je weet nooit zeker wat er gebeurt als je iets met je mixer krijgt. Veelal worden kleine dingetjes nog weleens voor je opgelost als je in een winkel bent.

Ik koop zelf geen grote dingen over het net, als er iets mee is wil ik graag iemand bij zijn stropdas kunnen grijpen om het op te lossen :D

Dat heb ik voor dat beetje zekerheid er wel voor over.
Let the BASS be louder
MadSteven    posted on 16-06-2005 01:37
Nou zijn inderdaad veel internetwinkels dozenschuivers. Een van de uitzonderingen vind ik www.new-line.nl. De eigenaar heeft zelf ook verstand van de spullen checkt alles na voor hij iets verstuurd. Het is dan ook niet de allergoedkoopste (internet-)zaak van Nederland, maar levert wel kwalitiet, eerlijke adviezen en dergelijke.

En bedenk een ding: veilig en goedkoop staan zo'n beetje rechttegenover elkaar wat dit soort dingen betreft. Of je koopt iets veilig en bent duur uit, of je koopt iets goedkoop bij een winkel die het apparaat naar de leverancier terugsturen als er iets mis is en je krijgt er geen vervanging voor en moet een maand wachten...

Zelfde 'probleem' heb ik namelijk met mijn cd-spelers (Numark Axis 9). Ik vind Conijn een prima leverancier, maar zou vooral daarvoor gaan als ik (semi-)professioneel bezig was met mijn apparatuur. Voor thuisgebruik vind in Dj Stunter weer te goedkoop en ze liegen ook nog eens - als ze iets terugsturen naar Numark duurt het zo'n vier weken voor het terug is.

Dus ga ik _denk ik_ voor new-line. Ik ben een grote twijfelaar en het zal nog wel even duren voor ik de knoop doorhak (zit te denken morgen maar eens naar het bos te lopen (500 meter verderop hier in Zeeland Happy, laughing en daar wat dingen te overdenken, waaronder dit). Tenslotte kan je ook een derde cd-speler (een Axis 4 of zo) bij de twee Numark Axis 9's kopen bij DJ Stunter en nauwelijks duurder uit zijn dan bij Conijn. Maar dan bespaar je je niks en ik heb maar twee volledige kanalen op mijn mengpaneel (<--)...
 (Maar heb een aux die ik zou kunnen gebruiken voor een tweede cd-speler en uiteraard is het ook nog mogelijk om hem te splitten op de twee line-kanalen erachter)
ceesietopc    posted on 16-06-2005 21:37
Ik heb zelf nooit iets gekocht (12 jaar zijn betekent geen geld) maar ik hoor alleen maar goede reacties over new-line.
Vragen over apperatuur worden daar goed behandeld, ook als je er niets gekocht hebt. Ik heb ooit eens een vraag gesteld over wat speakers, en binnen 3 dagen had ik een mailtje.
Lead    posted on 16-06-2005 22:14
Newline is een betrouwbare shop, service is dik in orde en je kunt er ook langs gaan.
Let the BASS be louder
MadSteven    posted on 16-06-2005 23:25
Poster: Lead
Jje kunt er ook langs gaan.

Maar wederom geld dat als je 12 jaar bent, je moeilijk ergens komt als het niet binnen 15 km van je woonplaats ligt :D

En Harlingen is mij ook te ver fietsen met de trein vanuit Eindhoven Happy, laughing
Kersten    posted on 16-06-2005 23:41
Toch kan het veel geld schelen. Neem bijv. cdj 800. In de winkel nog steeds tegen de 800 euro, Bij new-line 740, andere NL e-shops vanaf 610, Duitse e-shops 499 euro!.

Dat scheelt toch ff wel een hoop centjes.

Je neemt natuurlijk altijd een risico.....
Lead    posted on 16-06-2005 23:53
Eindhoven ---> Conijn op de Generaal Bothastraat, vlak bij dat tank station. Da's wel te doen op de fiets.... De prijs kunnen ze daar ook misschien wel iets aan doen Winking my eye
Let the BASS be louder
wilum    posted on 19-06-2005 19:12
[edit] geen links naar webshops svp
Mod edit by Lead on 19-06-2005 19:46 (100%)
Basrose    posted on 19-06-2005 21:52
Ik heb ook goeie ervaringen met new line en recess records... top winkels.
MadSteven    posted on 22-06-2005 01:53
Poster: Lead
Eindhoven ---> Conijn op de Generaal Bothastraat, vlak bij dat tank station. Da's wel te doen op de fiets....

Waar dacht je dat ik <-- mijn mengpaneel vandaan heb? En trouwens, mijn nieuwe cinch (en zo)-kabels ook Happy, laughing

Maar kmoe inderdaad eens kijken of ik daar kan onderhandelen.
wilum    posted on 28-06-2005 22:56
ik heb ehm niet over internet besteld (bn ouderwets snappie)

This is an old Topic

No new postings for 7.050 days.
 Post CommentThat would be 235 months
or a whopping 19.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

92 Users online: 7 Guests (85 Unknown)
Pages generated today : 15.972
Most visitors online this month : 247
Lifetime Pageviews since 2003 : 230.166.733