Effectknop afgebroken RMX-40 DSP Blackfire
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Xtremer    posted on 19-05-2008 22:40
Ik kwam er vanavond achter dat nadat ik de effectknop van mijn RMX-40 DSP BF indrukte hij niet meer omhoog kwam. Kreeg kort daarna het effect ook niet meer uit. Na even de deckplate eraf te hebben gehaald bleek dat de effectknop was afgebroken. Nu is het niet zo'n ramp, lijm hem gewoon weer met secondenlijm aan elkaar. Heb ook gelijk een nieuwe knop besteld bij de leverancier. Maar ik vroeg me af of al meerdere last hebben gehad van dit probleem of iets anders aan de RMX-40 DSP BF. Ik hoor het graag...
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl

What do you think about Effectknop afgebroken RMX-40 DSP Blackfire ??

Vote :   

Luxx    posted on 19-05-2008 23:23
nope. ik hou de knop altijd aan.
www.mothermusic.nl
JollyJunkie    posted on 20-05-2008 08:54

Bij Spincity hoorde ik dat dat idd het meest voorkomende probleem van de RMX-40 was.

Renzis    posted on 20-05-2008 10:19
Die van mij is ook gebroken

ik wip em altijd eventjes omhoog met een heel dun schaartje, zodat hij toch op het knopje komt en dan laat ik hem gewoon aanstaan.

Moet ook maar eens nieuwe knop bestellen, kost 40 cent:P
Xitrate    posted on 20-05-2008 12:54
Poster: Renzis

Moet ook maar eens nieuwe knop bestellen, kost 40 cent:P

Komt wel nog 8 euro verzendkosten bovenop :P
Convert    posted on 20-05-2008 14:06
Ja en bij n*w-line is die 2,50 euro maar dan moet je, je rmx 40 daar wel gekocht hebben!!!!!
MrCotino    posted on 20-05-2008 14:59
ja ik had het zelfde probleem, maar ik heb hem met plakband weer vast gemaakt (op een hele aparte manier:P)
Renzis    posted on 20-05-2008 15:22
@MrCotino: leg uit, dat wil ik ook even doen.
Xtremer    posted on 20-05-2008 21:30
Heb gewoon met secondenlijm gedaan maar bleef niet zittenCry. Daarna met silliconenkit vastgezet.
Sebasz    posted on 20-05-2008 21:43
Heb je dan nog wel garantie?
Ik heb mijn mixer een aantal weken geleden gehaald :P Maar als die afbreekt valt dat toch gewoon onder garantie of niet?
Twello    posted on 20-05-2008 22:03
ik vond zowiezo de effecten knop van de RMX-40 gewoon brak... gelukkig had ik een BPM en gebruikte ik hem nooit!
zalo    posted on 20-05-2008 22:36
Poster: DJ-Xtremer
Heb gewoon met secondenlijm gedaan maar bleef niet zittenCry. Daarna met silliconenkit vastgezet.

binnen doen bij uw verkoper misschien maken ze het voor een schappelijke prijs

anders wachten op jouw djm 800 en eventjes geen effecten meer
Xtremer    posted on 21-05-2008 09:42
Poster: zalo
binnen doen bij uw verkoper misschien maken ze het voor een schappelijke prijs
anders wachten op jouw djm 800 en eventjes geen effecten meer

Ja daar zit wat in, maar m'n DJM gaat zeker nog 3 maandjes duren. De RMX is inmiddels alweer gemaakt hoorCry.

@ Iedereen: Hij zit er al weer in en werkt weer zoals de oude. Het zijn alleen de 9 deckplate schroeven die los moeten en je moet de faderknoppen eraf halen dan ben je er praktisch al. Je ziet dan op de plek waar de effectknop vast zit 1 klein zwart schroefje, die haal je los en vervangt de effectknop. Daarna doe je het zelfde verhaal weer met de deckplate maar dan omgekeerdCry. Heel simpel en niemand die het ziet, als je er nog garantie op hebt. Ik heb toevallig de mazzel, mocht de RMX een keer stuk gaan dat hij gelijk word omgeruild voor een nieuwe. In iedergeval, het is niet lastig om te vervangen of te repareren!

This is an old Topic

No new postings for 5.606 days.
 Post CommentThat would be 186.9 months
or a whopping 15.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

72 Users online: 3 Guests (69 Unknown)
Pages generated today : 10.446
Most visitors online this month : 490
Lifetime Pageviews since 2003 : 214.958.660