Numark axis 4 of numark axis 9
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

RomanV    posted on 19-05-2008 21:52

ik ben nog een beginner en ik heb een vraag ^^

ik ga volgende maand mijn eigen gear kopen... maar nu is de vraag zal ik de axis 4 kopen of doorsparen en de axis 9 kopen..

want ik moet nog allerlei dingen kopen zoals:

versterker
boxen en mengpaneel..

wat zouden jullie doen in mijn geval?

What do you think about Numark axis 4 of numark axis 9 ??

Vote :   

Xtremer    posted on 19-05-2008 22:03
Ik las in je voorsteltopic dat je nog een beginner bent. Je kunt het beste beginnen op 2x Numark Axis 4 CD spelersCry en een 2 kanaals mengpaneeltje (kan ook van numark zijn). Aangezien je waarschijnlijk nog veel dingen moet leren is dit ideaal om te leren mixen en beatmatchen. De Axis 4 heeft namelijk genoeg leuke dingen om alles te kunnen, behalve scratchen danCry. Als je wat verder bent en je draait zou je kunnen updaten naar een leuke Pioneer DJ-Booth ofzo.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
RomanV    posted on 19-05-2008 22:11
hhmmm.. ik denk dat ik dan tog de axis 4 ga halen aangezien ik tog net begin..

alleen ik heb nog een vraag waar kan ik een versterker van 80 watt halen...?
Xtremer    posted on 19-05-2008 22:24
Poster: RomanV
alleen ik heb nog een vraag waar kan ik een versterker van 80 watt halen...?

Je zou gewoon kunnen kijken bij een audio zaak in de buurt. Daar verkopen ze vast wel huiskamer/slaapkamer versterkers voor weinigCry. Of 2e hands maar dat moet je zelf weten.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Berbo    posted on 19-05-2008 22:25
ik heb zelf ook 2 axis 4en gekocht, en ze bevallen goed Winking my eye. een axis 9 is wel leuk met al die effecten en weet ik wat erop, maar als beginner is dat niet echt nodig (ik ben zelf ook beginner Winking my eye).
80 watt is meestal een huis-tuin-en-keukenversterkertje. ik neem aan dat je 80 watt boxen hebt?
Roov    posted on 21-05-2008 12:07