Bouwplan Cdj Stands!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Steve-O    posted on 18-05-2008 13:35

één goedemiddagWinking my eye

Ik had ff een vraagje, ik heb bij een aantal booths van die stands gezien die mensen zelf gemaakt hadden. Nou wil ik eigenlijk ook stands voorm mijn pío's alleen vind ik die brackets die je kan kopen veel te duur (160 voor één complete geloof ik:s) Maar degene die em zelf gemaakt hebben, hebben jullie nog zo.n bouwplan, of waar hadden jullie em vandaan...ik ben namelijk niet heel erg technisch op dit gebied..

alvast bedankt!!!!!

What do you think about Bouwplan Cdj Stands! ??

Vote :   

robbert    posted on 18-05-2008 13:43
Je moet eens zoeken op marktplaats. Daar heb ik wel eens een advertentie zien staan van iemand die die dingen zelf maakt. Is een stuk goedkoper en zag er toch mooi afgewerkt uit.
Xitrate    posted on 18-05-2008 13:57
sanderk van dit forum maakte ze zelf. Misschien moet je hem even een PM sturen.
ceesietopc    posted on 18-05-2008 16:48
Dit hoeft helemaal niet moeilijk te zijn toch?
Een beetje fantasie, en t lukt wel.
Kan van hout, metaal kan ook wel.
         .-
     .-"
 .-"| |
     | |
----------

bestellen bij sanderk kon ook inderdaad.
A-flex    posted on 18-05-2008 16:51
De mijne is ook van houd. ik heb die op 5min bedacht en erna gewoon beginnen zagen en schroeven en een uurtje laater is hij klaar.
sanderk    posted on 18-05-2008 16:51
inderdaad ik heb ze a 40 euri per stuk Cry
skyline643    posted on 18-05-2008 16:52
TV steunen. Voor 15 euro kan je die in de lokale doe-het-zelf zaak vinden en de kleinste kunnen tot 30kg aan; Stevig genoeg dus voor een CDJ Winking my eye
Steve-O    posted on 18-05-2008 16:56
oke , thnx allemaal....Kijk het grootste gedeelte kan ik inderdaad zelf wel ontwerpen maar et ging mij om de schroeven en scharnieren etc bij de aansluiting tussen de plate en de stand zeg maar...ik ga ff checken!!!!

thnx voor de comments
ceesietopc    posted on 18-05-2008 17:08
ik kan er ook eens voor je over nadenken..
Ik post straks wel een simpele tekening.

edit: Ik zit een beetje met het verstellen van het ding.. geen idee wat de gamma in zn assortiment heeft, dus daar kan ik niet echt een nuttige uitspraak over doen.
User edit by ceesietopc on 18-05-2008 @ 17:49:19 (100%)
skyline643    posted on 18-05-2008 17:53
Dat is wel een nadeel van de meeste TV steunen ja, dat platteau kan maar maximum een hoek van 5° (ruw geschat) schuin naar beneden geplaatst worden. Ideaal als je de ruimte hebt, of voor een laptop.
ceesietopc    posted on 18-05-2008 17:58
ik zat te denken aan zo'n soort beamerverstel pootje, met aan allebei de kanten een asje.
Geen idee of het zo verkrijgbaar is.
Berbo    posted on 18-05-2008 18:45
je kan ze ook heel makkelijk zelf maken.
je pakt een stuk hout, je maakt het op maat, je doet er schroeven in die precies in de gaatjes onder de pootjes van de cdj kunnen, je maakt/koopt een standard (hoe moet je zelf weten) et voilla! Cry
Steve-O    posted on 19-05-2008 00:17
Ja, ik kan het rack wel maken en de plate ook zagen:p maar ik zit inderdaad met de verstel scharnieren of veren of wat ook...Daarvan weet ik dus ook niet wat je kan gebruiken. Ik ga wel ff naar een bouwmarkt en ga wel wat snuffelen!!

thanx voor de ideeën!
Tizio    posted on 19-05-2008 07:07
Gewoon om het verstelbaar te maken in het midden een as en aan de achterkant een stukje metaal waarmee je het kunt verstellen, denk even na, kun je de hoek perfect afstellen Winking my eye
JuniorDDP    posted on 19-05-2008 08:59

Hout is wel goed om te gebruiken, maar ik geloof alleen maar thuis!

Als je je cdj's gaat gebruiken om ergens anders te gaan draaien met stands, stel ik voor INOX!
Iemand die veel in het metaal zit kan dit ook makkelijk maken, het is zeer stevig en het roest nooit!

This is an old Topic

No new postings for 6.146 days.
 Post CommentThat would be 204.9 months
or a whopping 16.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

86 Users online: 38 Guests (48 Unknown)
Pages generated today : 483
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.110.001