Poster: T-to-the-JIkzelf heb axis 4, die zijn heel low-budget, maar toch heel leuke spelers
Ik heb in september net mn eerste mixer gekocht: een numark m1
Nu ben ik van plan om met mn volgende verjaardag 2 spelers te kopen(wel heel erg low-budget spelers, maargoed)
Poster: Xtremer
Zijn er inmiddels al mensen met een update of zichtbare aanpassing:d? Ik heb me website even in me foto's gezet, dit doe ik omdat er laatst iemand leuk dacht te zijn door mijn Booth op marktplaats te zetten.
Poster: MichaelHPoster: T-to-the-J
Nu ben ik van plan om met mn volgende verjaardag 2 spelers te kopen(wel heel erg low-budget spelers, maargoed)
Ikzelf heb axis 4, die zijn heel low-budget, maar toch heel leuke spelers
Zelf die kan ik voorlopig niet betalen, het worden numark arc3's En trouwens, numark axis 4 spelen toch geen mp3'tjes?
Poster: Namelezz
Ik post dit waarscijnlijk op de verkeerde topic, maar op die andere is al een half jaar niet meer gereageerd!
Ik ben op zoek naar een lichtset om te gebruiken voor een drive-in.
Het liefst DMX gestuurd maar dat hoet niet perse!
Ik zou het liefste een truss brug hebben (weet je wel, over je dj booth heen xD)
Ben dus op zoek naar par-spotjes en eventueel scanners met een DMX controller.
Dus heeft iemand een idee voor mij?
Poster: MichaelHPoster: T-to-the-J
Ikzelf heb axis 4, die zijn heel low-budget, maar toch heel leuke spelers
zijn toch goede spelertjes, die menig dj's hier heeft wen nog steeds kan bekoren, niks mis mee hoor Mich.
Poster: T-to-the-J
@ topicstarter, hoe kan je EN een DJM-800 hebben, EN een ?macbook pro?
Diep respect
Poster: djvir20
Ik ben bezig met mijn eigen booth te maken, want op dit moment staat mijn setup op een campingtafeltje dat half doorzakt. Als ik men versterker er nog bij zet zakt het in, ben ik zeker van !
foto's volgen nog !
Ja, maar je wilt niet weten hoelang ik daarvoor zou moeten sparen (en kan het gedult er niet voor opbrengen, vandaar het respect)
@ topicstarter, hoe kan je EN een DJM-800 hebben, EN een ?macbook pro?
Diep respect
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.