Whoei, leuk topic.
Ik ga maar niet van alles plaatjes posten, dat zouden er nogal wat zijn...
In het begin heb ik een Stanton rm3s mixertje gekocht en een setje Gemini CDJ400. Veel plezier van gehad, maar toen wilde ik betere spelers..
Heb toen een setje DN-S1000's gehaald. Lekkere spelers, maar toen wilde ik ook een beter paneel. Uiteindelijk voor de Dateq Vibe gegaan, geweldige mixer.
Natuurlijk wilde ik wat aansluiten op de S/R van de Vibe, dus had ik mezelf maar voorzien van een EFX500:P.
Een tijdje later had ik de Gemini's maar eens verkocht, maar ik miste het 3/4 deck mixen wel, dus toen dacht ik wat zal ik nu eens gaan kopen... Toen maar een HD2500 gekocht. Erg leuk speelgoed.
Al een tijdje liep ik met het plan om de S1000's te vervangen voor 800's, heb ik toen ook maar gedaan. Heb toen ook een stel standaards voor het hele zooitje gekocht.
Ik had wel het gevoel alsof er nog miste, dus toen heb ik maar een setje tt's gekocht, Citronic pd1 mk3's.
Ondertusse ergens had ik ook nog een Dateq Styx gekocht voor bij naast mijn computer en om zo af en toe eens mee te spelen:P.
Na een tijdje ben ik mijn CDJ's gaan gebruiken op finalscratch 2 en toen had ik eigenlijk wat teveel media en toen heb ik de HD2500 de deur uit gedaan samen met de Styx. Omdat ik het spul los niet kwijt raakte en icm met de Styx en een case had ik binnen een paar uur al een koper:P.
Mijn main booth is toen een tijdje onveranderd gebleven, staat er inprincipe zo bij:
Onlangs nog een Dateq LPM6 gekocht, omdat ik er voor een mooie prijs aan kon komen en ik toch ook wel weer een 2e Dateq wilde hebben.
Toekomstplannen:
Ik denk erover om een 2e timecode systeem aan te schaffen, waarschijnlijk audio 8. De turntabels gaan waarschijnlijk de deur uit, maar dat weet ik niet zeker, omdat ik het wel erg leuk vind, maar ik draai liever op CDJ's, heb helaas geen ruimte voor nog 2 CDJ's en 2 turntabels, wordt nog ff'tes over denken enzo. Ga nog een timecode systeem aanschaffen omdat ik weer meer 3 en 4 deck wil mixen en mn vinyl gaat niet zo samen met mn muziek op mn comp, dus dat werkt niet zo lekker, als gewoon 4 decks op timecode heb, heb ik geen last meer van dat probleem
. Andere toekomst plan is nog een 3e Dateq aanschaffen:P