behringer dfx 69 effecten kastje
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djmikmak1993    posted on 12-06-2005 08:19
kent iemand het nieuwe behringer effecten kastje ik heb zelf al getest ik vond het wel een geinig ding
ik wil dat ding aanschaffen maar ik ben er nog niet zeker van dat ding heeft mogelijkheden niet normaal..........
maar voor 110 eurie Confused beetje vreemt

maarja haal me over om dat ding te kopen

groetjes mikmak

What do you think about behringer dfx 69 effecten kastje ??

Vote :   

Jorrit    posted on 12-06-2005 10:13
dat het 110 euro is geeft wel wat aan over de kwaliteit, bij Pioneer kost een effecten paneel iets van 500 euro... en bij berhinger met het dubbele aantal effecten 110 euro.
Maar als je hem zelf al getest heb, en het beviel je voor wat je er voor betaalt...
Wat houd je da tegen? Winking my eye
Lead    posted on 12-06-2005 14:20
Als ik jouw was MikMak zou ik hem halen.....

Tehringer DFX69

En ik ga je natuurlijk niet overhalen om een Tehringer toestel te kopen. Alle waar naar zijn geld....
Ik heb het kastje nog niet kunnen horen of voelen (en dat is eigenlijk het belangrijkste), maar het ziet er wel grappig uit.

Hier een link naar het Hires plaatje.

Let the BASS be louder
Rhino    posted on 13-06-2005 13:03
ik zou m inderdaad eerst heel goed testen.
waarschijnlijk krijg je er weer een bak ruis gratis bij !
LauW    posted on 13-06-2005 13:45
Ik denk dat als die gewoon normaal werkt ook maar ga halen, ziet er netjes uit iig, en leuk prijsje want 500,- oid vind ik veel te veel voor effecten.. Waar kan je dat ding kopen trouwens??
User edit by LauW on 13-06-2005 @ 13:46:20 (24%)
Lead    posted on 13-06-2005 20:58
Overal waar ze pro-audio verkopen...

Probeer Correct of Feedback in Rotterdam (Ceintuurbaan), dan kun je hem gelijk testen in de showroom. En altijd leuk om een dagje naar rotterdam te gaan, volgens mij stopt de bus op Alexander en dat is precies aan het begin van de straat Winking my eye
Let the BASS be louder
Rhino    posted on 14-06-2005 16:36
dacht dat ik m in het feedback krantje had gezien in de aanbieding.
Overigens ik zag dat stanton9wel iest duurder, ik dacht 250 euro)ook een Fx heeft met jog !

djmikmak1993    posted on 15-06-2005 13:07
ik heb nog een keer gekeken en dat ding is echt lol mooie flanger filter delay
en je kan echt een heleboel dingen doen met een effectje echt een logisch dingetje
alleen de scratch is HEEL beperkt

greetz
MadSteven    posted on 22-06-2005 20:47
Poster: Lead
Probeer Correct of Feedback in Rotterdam (Ceintuurbaan), dan kun je hem gelijk testen in de showroom. En altijd leuk om een dagje naar rotterdam te gaan, volgens mij stopt de bus op Alexander en dat is precies aan het begin van de straat Winking my eye

Nou, ik neem altijd de tram of stap uit op Rotterdam Alexander. Maar goed, de bus gaat ook, maar met de verbouwing op CS is dat wat lastiger te vinden als je er niet thuis bent.
djmikmak1993    posted on 23-06-2005 07:25
ik woon in apeldoorn daar zit ook een feedback waar je em kan testen daar had ik ook getest daar staat een hele zooi die je mag testen leuke medewerkers want ze suiten het nog allemaal voor je aan ook

This is an old Topic

No new postings for 7.053 days.
 Post CommentThat would be 235.1 months
or a whopping 19.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

65 Users online: 8 Guests (57 Unknown)
Pages generated today : 11.478
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 230.094.665