Ervaringen met Fame....
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Grazydon    posted on 07-05-2008 00:44
Hallo mede DJR leden,

Vandaag was ik zomaar wat aan het rondkijken voor een speakerset en monitorset die ik misschien ooit nog wel eens wil gaan kopen. Nu viel het me op dat de prijs van het merk "Fame" overal heel laag is....
nu vroeg ik me af of er hier leden zijn die spullen hebben van "Fame" en wat zij hiervan vinden??

MVG,
Grazydon..

What do you think about Ervaringen met Fame.... ??

Vote :   

Bouncy    posted on 07-05-2008 14:34
De naam klinkt me bekend in de oren, maar ik weet niet wat ik er van moet vinden
tairip    posted on 07-05-2008 15:30
Poster: Bouncy
De naam klinkt me bekend in de oren, maar ik weet niet wat ik er van moet vinden

Ja van de musical! Winking my eye Haha het merk zegt mij niets maar ook in dit geval, alle waar naar zijn geld!
MoXeGy    posted on 07-05-2008 20:08
als ik jou was zou ik goed op internet zoeken want er zal vast wel iets over te vinden zijn, zoniet zou ik er ook niet aan beginnen.
soundcollector    posted on 07-05-2008 20:15
Allenu kennen jullie fame nie? :D die hebbe toch kei veel speakers... Kdacht da da aleen gitaar speakers waren ma blijkbaar nie Happy, laughing

kweet er ook nei veel van....
Dirkvh    posted on 07-05-2008 21:07
Daar was ook al naar benieuwd of dat dat iets is. Ze hebbe inderdaad ook gitaarversterkers, volgens mij zijn die best aardig, maar de speakers weet ik ook niet ben ik ook benieuwd naar, de prijs ligt inderdaad zeer laag...
dancedimension    posted on 07-05-2008 22:25
Ik heb ze alleen nog in duitste webshops gezien. Een serie ervan is 100% identiek aan de VIBE serie van jb-systems die erg netjes klinkt. Ze liggen een paar tientjes onder de prijs van Jb-systems. Zal waarschijnlijk zijn omdat je minder voor de naam betaald. Heb er voor de rest geen ervaring mee is dacht nog niet zo gek lang op de markt en is beetje in de periode gekomen van Dj-tech en koolsound etc.
djmamo    posted on 08-05-2008 09:24
volgens  mij is het een OEM merk, door andere laten maken en dan je eigen naam erop zetten en verkopen, net als jb systems, dab enz.
www.moonentertainment.nl
OrsonWelsh    posted on 08-05-2008 11:33
Fame is het huismerk van een grote muziekstore in Keulen.

This is an old Topic

No new postings for 6.063 days.
 Post CommentThat would be 202.1 months
or a whopping 16.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

83 Users online: 11 Guests (72 Unknown)
Pages generated today : 24.248
Most visitors online this month : 236
Lifetime Pageviews since 2003 : 232.406.123