Hellowz.... Ik ga binnenkort me Rané Serato werken en wil hierbij 2 platendraaiers kopen. Men twijfel ligt bij deze 2 platendraaiers die rond het budget draaien van €200-250 per stuk. Geef jullie ervaring of tips want ik wil JULLIE RAAD! Als je een ander platendraaier voorstelt, post!
MVG, Brecht
What do you think about Reloop RP-4000 VS JB Systems T3 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ik heb ooit eens op Synq xtrm 1 gedraaid zijn perfecte spelers iets boven het budget alleen Citronic heeft vegelijkbare oems en die zijn ook heel erg aan te raden
dan hebben nog wat merken zon zelfde soort maar naar mijn ervaring en weten is de Synq Xtrm 1 de beste.
Ik heb zelf de JB-Systems High-Q 30D is qua specs precies hetzelfde als de RP-4000 en kost ook nog €20 minder.Ik vind hem als beginnende draaitafel perfect het zijn geen SuperOEMs maar daar is de prijs dan ook naar maar voor beginners of al iets gevorderde is hij perfect.
Ik heb geen van beide maar qua merk zou ik toch oor Reloop gaan, lijkt mij betere kwaliteit. Als je iets meer budget zou ik idd zoals DJ-RK zegt voor de Synq xtrm 1 gaan !
De Reloop natuurlijk! ding werkt perfect en het is veel beter als zo'n lelijke T3
This is an old Topic
No new postings for 6.129 days. Post CommentThat would be 204.3 months or a whopping 16.8 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.