[DJR] Nieuw Memberlevel (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lead    posted on 04-05-2008 20:58
5 Jaar na introductie van ons member level systeem is gebleken dat het level waarvan we dacht dat het door slechts weinigen behaald kon worden toch binnen bereik van vele ligt. We hebben inmiddels al bijna 60 members die voldoende en lang genoeg actief zijn geweest om het tot Pro te schoppen.

Om nu het leven niet te laten stoppen bij Pro hebben we er een level bij gemaakt :D

Denk nu niet dat dit een level is zoals Pro... Pro is een uitdaging, een level hoger wordt eigenlijk onmogelijk voor wie hier niet meer dan een jaar of 2 actief is. De reden dat dit level op een onbereikbare hoogte is vast gesteld is omdat we niet verwachten dat meer dan een handje vol mensen zo actief zullen zijn en er dus altijd een uitdaging zal blijven bestaan.

Tevens is dit een aardigheidje als beloning voor de mensen die het hier echt lang uithouden Winking my eye

Het nieuwe level heet : SuperPro

Wie dit bericht overigens aangrijpt om dmv spamberichten te proberen het even snel te gaan halen zal aangepakt worden door onze 3-letterige knop...
Let the BASS be louder

What do you think about [DJR] Nieuw Memberlevel ??

Vote :   

Leoo    posted on 07-05-2008 18:01
inderdaad.. lekker interessant zegCry
Laidback    posted on 09-05-2008 21:29
Poster: Lead

Ik wil de oude 12 versies van de LL wel even opruimen hoor, bekijken we dan nog een keer opnieuw naar de memberlevel Winking my eye

ik houd me mond..
wie heeft dat toch allemaal verzonnen Cry ..

...
Superpro, leuk maar toch weer net niet " HET " .. persoonlijk vind ik Pro genoeg.. het draaid hier toch om gezellig met zn alle ouwehoeren en lullen over alles wat maar met de Dj Wereld te maken heeft, mensen info geven en dit soort activiteiten..
en toch echt niet om status?!?!? (of??).. ik ben pro maar lig er echt niet wakker van of ik nou Member/+Member/Semi-Pro/Allmost pro/Pro/Pro+/Super Pro/Gearjunk/Goldmember/Moderator of admin Ben...

maar ach.. voor ieder wat wils..
Xitrate    posted on 09-05-2008 22:59
Je kan het gewoon zien als de ik-heb-geen-leven-buiten-DJR-status als het ware. En tsja, wat zegt een status. Je hebt niet echt voordelen als een SuperPro dus ik zie ook geen reden om te gaan spammen of iets om die status te bereiken.
Dj_Fantasy    posted on 09-05-2008 23:02
Poster: Xitrate
Je kan het gewoon zien als de ik-heb-geen-leven-buiten-DJR-status als het ware.

Dat heb ik dus gehad, dat ik ongeveer dus tot 4 uur op DJR zat.
Maar ben na een tijdje tot inkeer gekomen:p.
dj2dj.nl
Basrose    posted on 13-05-2008 19:07

Ik begrijp dus dat de superpro gebaseerd is op hoe actief iemand is.

iets anders wat mij even opviel is het volgende.:
Bij de user info zijn bij sommige mensen meer dingen opgenomen dan de andere namelijk:
Bij de superpro:

Username
Member Level   SuperPro
Total pageviews
Forum activity  
Topics started
Replies given
News Facts added

Gallery Image

Guestbook messages

DJ Booths

De vetgedrukte statussen vind ik bijvoorbeeld niet terug bij mijn user info en ik vroeg me even af of dit komt omdat ik eerder lid was.

User edit by Basrose on 13-05-2008 @ 19:08:41 (3%)
ccc    posted on 13-05-2008 20:06
Poster: Xitrate
Je kan het gewoon zien als de ik-heb-geen-leven-buiten-DJR-status als het ware. En tsja, wat zegt een status. Je hebt niet echt voordelen als een SuperPro dus ik zie ook geen reden om te gaan spammen of iets om die status te bereiken.

Sommige mensen geilen daar op he. Happy, laughing

Op zich vind ik het wel een goed idee. Al die Pro's die gewoon mega veel posten om Pro te worden, worden hiermee een beetje terug gezet. Ze hebben niet meer de hoogste member rang. Happy, laughing

Ik ben al langer lid dan The Melody, krijg je daar niet ook iets extra's voor. :P

Bijvoorbeeld de status, al langer lid dan de enige Superpro op dit moment?

Winston    posted on 13-05-2008 20:16
Wat dacht je van de status: "gekker dan de enige Superpro" Cry
Tic Toc
JollyJunkie    posted on 13-05-2008 20:24
Ja maar dan vrees ik dat na een maand de nieuwe status 'nog gekker dan gekker dan Superpro' nodig is Winking my eye
ceesietopc    posted on 13-05-2008 20:34
@basrose
Die dingen zie je als je ze hebt geupload.
Als jij een foto van je djbooth upload, komt dat bij je user info te staan.
Als je post in het gb, onder gb messages,
etc.
LauW    posted on 13-05-2008 20:44
Ik ben ook pro met vrij weinig post zie ik, ben laaste tijd meer van het lezen.. maar omg the-melody 263.198 pagevieuws? Heb jij nog een leven buiten djr? Cry
ccc    posted on 13-05-2008 20:44
@Winston & Japser777:
Mooi man. :D Ik was al een beetje bang dat sommige leden mijn reactie weer serieus zouden nemen. :P
Basrose    posted on 13-05-2008 20:54
Poster: ceesietopc
@basrose
Die dingen zie je als je ze hebt geupload.
Als jij een foto van je djbooth upload, komt dat bij je user info te staan.
Als je post in het gb, onder gb messages,
etc.

jep dit heb ik wel degelijk gedaan vandaar dat ik het raar vond... ik zal toch nooit superpro worden omdat ik nu al hoger zit maar ik was gewoon benieuwd Happy, laughing
ceesietopc    posted on 13-05-2008 20:56
Echt waar? Dan heb ik niks gezegd..
Toch raar, want ik neem aan dat er geen aparte database tabel is voor oude leden ofzo.
Veteranen :P
the-melody    posted on 13-05-2008 20:58
Poster: LauW
Ik ben ook pro met vrij weinig post zie ik, ben laaste tijd meer van het lezen.. maar omg the-melody 263.198 pagevieuws? Heb jij nog een leven buiten djr? Cry
 Ja toch wel ja.
mixjob    posted on 04-06-2008 21:14
wat is pro+ ?
Basrose    posted on 04-06-2008 21:20
De gouden plus krijg je als je een financiële bijdrage levert.
een rode + krijg je als je veel kennis hebt en dit ook laat zien in je reply's op het forum.
Berbo    posted on 04-06-2008 22:47
en een groene plus als je gearfreak bent.
Stefjuuh    posted on 08-06-2008 20:44
Gearfreak.. Dat je dus veel weet van gear?
JollyJunkie    posted on 08-06-2008 21:02
En hoe weten ze nou of je Gearfreak bent ? (ik weet niet eens wat dat inhoud maarja Winking my eye)
Berbo    posted on 08-06-2008 21:04
Poster: Beerbo
en een groene plus als je gearfreak bent.

lezen vriend Winking my eye
UnknownArtist    posted on 08-06-2008 21:40
ik vind eigenlijk dat je member level moet afhangen van je skills (dmv geuploade mixes/tracks) en niet hoe lang je op djr zit er zijn vast pro dj's die djr net hebben ondekt.
User edit by UnknownArtist on 08-06-2008 @ 21:52:12 (2%)
_Ivan_    posted on 08-06-2008 22:12
Poster: UnknownArtist
ik vind eigenlijk dat je member level moet afhangen van je skills (dmv geuploade mixes/tracks) en niet hoe lang je op djr zit er zijn vast pro dj's die djr net hebben ondekt.

Niet realiseerbaar heet datWinking my eye
Dat gezeur over die member levels:P Gezelligheid en goede posts zijn het belangrijkste!
Feel&.Celebrate.Life!
Lead    posted on 08-06-2008 22:23
Een rood plusje heeft waarde (kennis), memberlevel is een activiteitsmeter...

Poster: Basrose
...
Username
Member Level SuperPro

Total pageviews
Forum activity
Topics started
Replies given
News Facts added

Gallery Image

Guestbook messages

DJ Booths
...

Je profiel laat alleen zien wat voor jouw van toepassing is, kijk eens bij een nieuw member en daar staat waarschijnlijk alleen pageviews en forum.

Let the BASS be louder

This is an old Topic

No new postings for 6.128 days.
 Post CommentThat would be 204.3 months
or a whopping 16.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

199 Users online: 13 Guests (186 Unknown)
Pages generated today : 29.922
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.199.239