Poster: Lead
Ik wil de oude 12 versies van de LL wel even opruimen hoor, bekijken we dan nog een keer opnieuw naar de memberlevel
Poster: Xitrate
Je kan het gewoon zien als de ik-heb-geen-leven-buiten-DJR-status als het ware.
Ik begrijp dus dat de superpro gebaseerd is op hoe actief iemand is.
iets anders wat mij even opviel is het volgende.:
Bij de user info zijn bij sommige mensen meer dingen opgenomen dan de andere namelijk:
Bij de superpro:
Username
Member Level SuperPro
Total pageviews
Forum activity
Topics started
Replies given
News Facts added
Gallery Image
Guestbook messages
DJ Booths
De vetgedrukte statussen vind ik bijvoorbeeld niet terug bij mijn user info en ik vroeg me even af of dit komt omdat ik eerder lid was.
Poster: Xitrate
Je kan het gewoon zien als de ik-heb-geen-leven-buiten-DJR-status als het ware. En tsja, wat zegt een status. Je hebt niet echt voordelen als een SuperPro dus ik zie ook geen reden om te gaan spammen of iets om die status te bereiken.
Poster: ceesietopc
@basrose
Die dingen zie je als je ze hebt geupload.
Als jij een foto van je djbooth upload, komt dat bij je user info te staan.
Als je post in het gb, onder gb messages,
etc.
Poster: LauWJa toch wel ja.
Ik ben ook pro met vrij weinig post zie ik, ben laaste tijd meer van het lezen.. maar omg the-melody 263.198 pagevieuws? Heb jij nog een leven buiten djr?
Poster: Beerbo
en een groene plus als je gearfreak bent.
Poster: UnknownArtist
ik vind eigenlijk dat je member level moet afhangen van je skills (dmv geuploade mixes/tracks) en niet hoe lang je op djr zit er zijn vast pro dj's die djr net hebben ondekt.
Poster: BasroseJe profiel laat alleen zien wat voor jouw van toepassing is, kijk eens bij een nieuw member en daar staat waarschijnlijk alleen pageviews en forum.
...
Username
Member Level SuperProTotal pageviews
Forum activity
Topics started
Replies given
News Facts addedGallery Image
Guestbook messages
DJ Booths
...